همشهری آنلاین: گروهی از ساکنان جولان اشغالی در اعتراض به حمایت رژیم صهیونیستی از تروریست‌ها برای عبور از مرزهای این منطقه و ورود به خاک سوریه تلاش کردند.

تلاش ساکنان جولان اشغالی برای عبور از مرز و ورود به خاک سوریه

به گزارش ایرنا، تلویزیون سوریه اعلام کرد که ساکنان بلندی‌های جولان اشغالی با برگزاری تظاهراتی در مرزهای سوریه نسبت به حمایت رژیم صهیونیستی از تروریست ها و تسهیل عبور آن ها به داخل خاک سوریه اعتراض کردند.

تظاهر کنندگان، تسهیل عبور تروریست ها از طرف رژیم صهیونیستی برای هجوم به شهرک حضر در استان قنیطره را محکوم کردند.

ساکنان جولان اشغالی تلاش کردند از خط آتش بس عبور کرده و خود را از سرزمین های اشغالی به داخل خاک سوریه برسانند که با برخورد نظامیان صهیونیست روبرو شدند.

یگان های نظامی رژیم صهیونیستی هم اکنون تمام راه های منتهی به جولان را از داخل فلسطین اشغالی مسدود کرده اند.

گروه تروریستی جبهه النصره، صبح جمعه پس از انفجار یک خودرو بمبگذاری شده در اطراف شهرک حضر در استان قنیطره سوریه، این شهرک را مورد یورش قرارداد.

در این انفجار تروریستی تاکنون 9 شهروند کشته و 23 نفر دیگر زخمی شده اند.

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) نیز اعلام کرد با توجه به اینکه حال برخی از زخمی ها وخیم گزارش شده و هنوز افراد دیگری در زیر آوار منازل قراردارند، احتمال افزایش تلفات این اقدام ترورستی وجود دارد.

خبرنگار سانا اعلام کرد که این خودرو بمبگذاری شده از منطقه التلول الحمر(تپه های سرخ) در مرز فلسطین اشغالی وارد این منطقه شد و پس از انفجار آن، گروه تروریستی جبهه النصره به شهرک حضر یورش برد.

در درگیری تروریست ها و ارتش سوریه خسارت فراوانی به آن ها وارد شد.

بر اساس این گزارش ، در تعدادی از روستاها و شهرک های استان قنیطره گروهک های تروریستی وابسته به جبهه النصره حضور دارند و کمک های مورد نیاز آن ها از سوی رژیم صهیونیستی و از داخل سرزمین های اشغالی فلسطین تامین می شود.

کد خبر 387131

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha