قاتل مدیرمسئول نشریه شمارش دیروز در حالی صحنه جنایت را بازسازی کرد که اشک می‌ریخت و با گریه گفت هرگز تصور نمی‌‌کرد دعوای او و همسایه‌شان به جنایت ختم شود.

به گزارش همشهري، اين جنايت بيستم ارديبهشت‌ماه امسال در منطقه امير آباد تهران رخ داد. مقتول مردي به نام مجيد شمس، مديرمسئول نشريه شمارش بود كه با ضربه قمه به قتل رسيده بود. در تحقيقات مشخص شد كه او در طبقه چهارم ساختماني زندگي مي‌كرد كه قاتل ساكن طبقه دوم آن بود. قاتل از مدتي قبل در پاركينگ ساختمان اتاقكي ساخته و در آنجا مشروبات الكلي و مواد‌مخدر مصرف مي‌كرد.

همين موضوع باعث اعتراض مقتول و اهالي ديگر ساختمان و باعث درگيري ميان آنها شده بود كه در نهايت قاتل با ضربه قمه، آقاي مديرمسئول را به قتل رسانده و متواري شده بود.پس از گذشت 5‌ماه از جنايت، قاتل فراري در ويلاي شخصي‌اش در محمد‌شهر كرج دستگيرشد.

او در بازجويي‌ها گفت كه تمام اين اتفاق يك حادثه بوده و او هرگز قصد قتل نداشته است.متهم در بازجويي‌ها گفت: درگيري من و مقتول به‌خاطر پاركينگ بود نه ساخت اتاقك. مقتول مي‌گفت 2پاركينگ متعلق به اوست اما من فقط ملك را با يك پاركينگ به او فروخته بودم.

بر سر اين موضوع درگيري داشتيم تا اينكه عصباني با او درگير شدم كه هنگام درگيري قمه به روي مقتول افتادم و تيغه آن به بدنش فرو رفت. متهم ديروز به همراه قاضي سيدسجاد منافي‌آذر، بازپرس جنايي تهران و تيم تجسس راهي محل حادثه شد و به بازسازي صحنه جنايت پرداخت. او درحالي‌كه اشك مي‌ريخت مدعي شد كه از درگيري پشيمان است و اگر مي‌‌دانسته دعواي آنها به جنايت ختم مي‌شود روز حادثه ساختمان را ترك مي‌كرده و آنجا نمي‌مانده است. او پس از آنكه صحنه جنايت را بازسازي كرد به زندان بازگردانده شد.

کد خبر 387080

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha