همشهری آنلاین: نماینده ارومیه مجلس شورای اسلامی به اظهارات معاون رئیس‌ دولت دهم واکنش نشان داد.

بقایی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نادر قاضی‌پور در واکنش به اظهارات بقایی در کانال تلگرامیش نسبت به مصاحبه اخیر وی علیه خود گفت: بقایی بی‌تربیتی کرده است، وی اگر درست می‌گوید و شاکی است، شکایت کند تا به دادگاه برویم.

وی با بیان اینکه قانون هر چه بد باشد از بی‌قانونی بهتر است، افزود: بنده وکیلم و براساس قانون اساسی حق اظهارنظر دارم. وی اگر از بنده ناراحت است، شکایت کند تا به دادگاه برویم و اسناد را در آنجا نشان دهیم.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به اینکه قرار نیست تمام اسناد را منتشر کنیم، اظهار کرد: شاکی بقایی تنها بنده نیستم، در زمان سفر خانوادگی وی به نیویورک شاکی بودم و باید پرسید چرا آن زمان با زنبیل قرمز نرفت؟

وی خاطرنشان کرد: از طرف من به بقایی بگویید اگر به زنبیل قرمز علاقه داشتی، نیویورک هم با زنبیل قرمز می‌رفتی!

شایان ذکر است؛ نادر قاضی‌پور درباره پرونده بقایی معاون رئیس‌جمهور دولت دهم پیش از این گفته بود، قسمت مالی پرونده مربوط به بقایی به دادگاه رفته است و مسائل امنیتی، سیاسی، خانوادگی و غیره مربوط به پرونده وی همچنان مفتوح است.

این اظهارات موجب شد تا بقایی در کانال تلگرام بنویسد؛ جناب قاضی پور پاسخ شما و گردانندگان شما فقط یک جمله است، فرزند خلف پدرتان نیستید، اگر ظرف 24 ساعت مستندات حرفتان را از همان خبرگزاری منتشر نکنید.

کد خبر 386903

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha