همشهری آنلاین: نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: برای خرید و فروش پایان‌نامه در مواردی مجازات حبس در نظر گرفته شده است که شامل فروشندگان و استفاده‌کنندگان می‌شود.

فروش پایان نامه

به گزارش مهر، محمد کاظمی با اعلام اين خبر گفت: به تازگي لایحه پیشگیری از تقلب در آثار علمی در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شوراي اسلامي بررسی و تصویب شد.

وی افزود: به موجب این مصوبه، فروش پایان‌نامه از این به بعد ممنوع شد، هم کسانی که آثار علمی را می‌فروشند و هم کسانی که آن را می‌خرند و یا موسساتی که در فضای مجازی اقدام به این کار می‌کنند مشمول مجازات خواهند شد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: با این افراد به شدت برخورد قانونی شده و حتی مجازات حبس برای آنها پیش‌بینی شده است.

وی درباره اینکه این مجازات حبس فقط مختص فروشندگان پایان‌نامه است یا مشمول دانشجویان استفاده‌کننده نیز می‌شود، گفت: هم فروشندگان پایان‌نامه و هم دانشجویان مشمول مجازات حبس می‌شوند، دانشجویی که به جای کار تحقیقی می‌رود و پایان‌نامه می‌خرد باید مجازات شود.

به گزارش مهر، به موجب این مصوبه هم کسانی که آثار علمی را می‌فروشند و هم کسانی که آن را می‌خرند و یا موسساتی که در فضای مجازی اقدام به این کار می‌کنند مشمول مجازات خواهند شد.

کد خبر 386799

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha