۲ روز پس از آتش‌سوزی مرگبار در پالایشگاه نفت تهران که در جریان آن ۶ نفر جان باخته و ۲ نفر مصدوم شده بودند، یکی از مصدومان به‌دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

اين حادثه ساعت 16جمعه در يكي از برج‌هاي تقطير پالايشگاه اتفاق افتاد. ماجرا از اين قرار بود كه تعدادي از كارگران در حال تعمير اين برج بودند اما به‌دليل نشت بنزين ناگهان برج شعله‌ور شد و 8نفر از كارگران كه در ارتفاع قرار داشتند در آتش گرفتار شدند. در اين حادثه 6نفر از كارگران جان خود را از دست دادند و 2نفر ديگر با سوختگي شديد به بيمارستان منتقل شدند.

در شرايطي كه مداوا بر مصدومان اين حادثه ادامه داشت بامداد ديروز يكي از مصدومان جان خود را از دست داد. حميدرضا جعفري، مدير روابط عمومي شركت پالايشگاه نفت تهران اعلام كرد كه با فوت يكي از مجروحان حادثه آتش‌سوزي پالايشگاه، تعداد قربانيان اين حادثه به 7نفر رسيد. وي به ايرنا گفت: «جواد نوروزي از پرسنل بخش بهره‌برداري پالايشگاه تهران بود كه بر اثر شدت جراحات و سوختگي شديد جان خود را از دست داد.» وي درباره ديگر مصدوم اين حادثه گفت:« علي ‌نظر جليليان، مصدوم ديگر حادثه آتش‌سوزي همچنان تحت درمان قرار دارد و پزشك معالجش حال عمومي وي را رو به بهبود گزارش كرده است.»

از سوي ديگر از ايلام خبر مي‌رسيد پيكر 6نفر از قربانيان كه روز شنبه در پزشكي قانوني تهران به خانواده‌هاي‌شان تحويل داده شده بود امروز در زادگاه‌شان به خاك سپرده شد. در جريان اين مراسم كه در شهرستان چرداول برگزار شد پيكر يكي از قربانيان در محوطه امامزاده قاسم سرابله و پيكر 5نفر ديگر در آرامستان دهستان بيجنوند به خاك سپرده شد.

کد خبر 386674

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha