دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۷:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: توزیع بسته‌های فرهنگی با عنوان یک قاچ هندوانه در سطح شهر تهران، با نزدیک شدن به پایان فصل تابستان به پایان رسید.

به گزارش معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، مدیر شبکه ارائه‌کنندگان خدمات و محصولات فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: اجرای این طرح که همزمان با روز مبعث آغاز شده بود، با توزیع حدود 45 هزار از بسته‌های فرهنگی در هر منطقه، امروز به پایان رسید.

امیرحسن دهقانی با اشاره به محتویات این بسته‌ها افزود: هر بسته شامل 10 تا 12 عدد محصول فرهنگی نظیر مجموعه داستانی زندگی پیامبر، کتابچه‌ای با عنوان تابستان خنک، مجموعه ای از مثلهای ایرانی در قالب تصویرسازی، مجموعه های طنز فرهنگی، کتابچه گردشگری شهر تهران با عنوان تهران در یک قاچ هندوانه است.

وی در ادامه اظهار داشت: مجموعه طنز ورزشی با بیان مشکلات ورزشکاران و ورزشگاه‌ها، جدول، نقشه گردشگری ایران و تهران، برچسب‌های ویژه دانش آموزان، آموزشهای شهروندی مانند مصرف بهینه آب و غیره از دیگر محصولاتی‌است که در این بسته‌های فرهنگی به شهروندان تهرانی ارائه شد.

دهقانی با اشاره به استقبال گسترده از این طرح افزود: از آنجا که این طرح برای اولین بار در تهران انجام شد، بسیار مورد رضایت شهروندان قرار گرفت.

وی در مورد علت عدم دریافت این بسته‌ها توسط برخی از شهروندان گفت: به دلیل حجم گسترده کار این بسته‌ها تنها به 50 درصد از مردم در سطح مناطق تعلق یافته‌است و امیدواریم در آینده به خواسته همه شهروندان در سطح شهر پاسخ داده شود.

کد خبر 3866

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز