مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: پس از مهر ماه و ماه مبارک رمضان تعداد مسافران مترو 10 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سما، جعفر ربیعی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بخش عمده تاخیرهای مترو به دلیل ازدحام بیش از حد مسافران و بسته نشدن درهاست که متاسفانه این مشکل با افزایش 10 درصدی مسافران پس از مهرماه تشدید شده است.

وی تصریح کرد: هرساله با سرد شدن هوا و آغاز فصل زمستان تعداد مسافران مترو 5 درصد افزایش می‌یابد و امسال نیز شاهد این افزایش همزمان با سرد شدن هوا خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو در ادامه گفت: همچنین هرساله در اسفند ماه به دلیل افزایش سفرهای درون شهری برای خریدهای نوروزی تعداد مسافران 15 درصد افزایش می‌یابد و براساس این پیش بینی‌ها تا پایان سال روز به روز شاهد افزایش تعداد مسافران مترو خواهیم بود.

وی افزود: بر این اساس، پیش بینی می‌شود در اسفندماه سال جاری در مقایسه با اسفند سال گذشته شاهد افزایش 25 تا 30 درصدی مسافران مترو باشیم که این افزایش می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را به وجود آورد و سبب افزایش تاخیر قطارها باشد.

ربیعی تنها راه حل این معضل را ورود قطارهای جدید یعنی 455 دستگاه واگن داخل شهری و 160‌‌واگن 2 طبقه و 38 ‌لکوموتیو مورد نیاز خط تهران- گلشهر که اعتبار اسنادی خرید آنها گشایش یافته است دانست و تاکید کرد: با ورود قطارهای جدید، شاهد کاهش سر فاصله حرکت قطارها و خلوت شدن ایستگاه‌ها خواهیم بود.

کد خبر 38624

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز