هادی قضات که تاکنون با نقش‌های متعدد ازجمله پاپاگنو از فلوت سحرآمیز، فیگارو از عروسی فیگارو، پدر از هانسل و گرتل، جانی اسکیکی و... در اروپا روی صحنه رفته، این روزها به‌عنوان سرپرست گروه آوازی «اولیور توییست» با حسین پارسایی همکاری دارد.

قضات درباره اجراي اين نمايش موزيكال به همشهري گفت: «گروه آوازي در كنار گروه اركستر سازهاي بادي در اين كار حضور دارد و با توجه به اينكه برخي از بازيگران نمايش نيز روي صحنه مي‌خوانند، تمرينات را آغاز كرده‌ايم.

در اين گروه آوازي، همخوان‌ها و گروه كر با هم هستند». او كه گروه آنسامبل (گروه تركيبي نمايش، آواز و نوازندگي) اپراي تهران را در سال90 تاسيس كرده و كارهايي چون اپراهاي جاني اسكيكي، هانسل و گرتل و نمايش موزيكال اشك‌ها و لبخندها را روي صحنه برده، يادآور شد: «مدت‌ها با علي رهبري همكاري كردم و وقتي براي كارهاي خودم نداشتم. قصد دارم بعد از اوليور توييست، بار ديگر اشك‌ها و لبخندها و نمايش موزيكال بينوايان را اجرا كنم».

او به‌عنوان خواننده، ‌قصه پاياني اوليور توييست را روي صحنه مي‌خواند. به گفته هادي قضات در اجراي اين موزيكال، مانند ديگر اجراهاي برون‌مرزي بازيگران وظيفه دارند حين اجراي نمايش، خطوط آوازي خود را همزمان به بهترين نحو بخوانند. نمايش موزيكال اوليور توييست از 28 آبان در تالار وحدت روي صحنه مي‌رود.

کد خبر 386190

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha