همشهری آنلاین: نخستین تیزر تبلیغاتی تازه‌ترین فیلم دنیل دی-لوییس در حالی منتشر شد که او در آینده نزدیک برای همیشه از دنیای بازیگری بازنشسته می‌شود.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، «موضوع فانتوم» دومين تجربه همكاري تنها بازيگر برنده سه جايزه اسكار با پل تامس اندرسن پس از «خون بپا مي‌شود» است كه 10 سال پيش جايزه اسكار بهترين بازيگر مرد را براي دي-لوييس به ارمغان آورد. داستان فيلم در لندن پس از جنگ جهاني دوم مي‌گذرد و درباره رينولدز وودكاك، طراح لباس نامدار دهه 1950 است كه درگير رابطه‌اي مرموز و پيچيده با زني قدرتمند مي‌شود.

لزلي من‌ويل، ويكي كريپس و ريچارد گراهام ديگر بازيگران «موضوع فانتوم» هستند كه گروهي از منتقدان از همين امروز آن را رقيب قدر فصل جوايز سينمايي مي‌دانند. از آنجا كه دي-لوييس پيش‌تر اعلام كرده اين آخرين حضور او بر پرده سينما خواهد بود، مي‌توان برايش يك نامزدي اسكار ديگر پيش‌بيني كرد. بازيگر لندني پيش از اين با «پاي چپ من»، «لينكلن» و «خون بپا مي‌شود» سه اسكار برده و دو بار هم با «دار و دسته نيويوركي» و «به نام پدر» نامزد دريافت اين جايزه بوده است.

دي-لوييس دليل كناره‌گيري خود را از دنياي بازيگري اعلام نكرده است. او كه در اواخر دهه 1990 براي مدتي سينما را كنار گذاشته و به پينه‌دوزي مشغول شده بود، به پيشنهاد مارتين اسكورسيزي به دنياي فيلم بازگشت و در «دار و دسته نيويوركي» بازي كرد. قرار است آخرين فيلم تنها بازيگر سه اسكاري تاريخ سينما پنج روز پيش از پايان سال جاري ميلادي اكران شود. «موضوع فانتوم» تنها فيلم دي-لوييس در پنج سال اخير است.

کد خبر 386170

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha