دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
۰ نفر

براساس اطلاعاتی که از کشور چین به بیرون درز کرده، اپل قصد دارد برخی از تکنولوژی‌هایی که روی آیفون X استفاده کرده را روی مدل دیگری از این گوشی قرار دهد که سال آینده با قیمت ارزان‌تری راهی بازار می‌شود.

در حال حاضر شایعه شده که این گوشی‌ها با اسم رمز Lisbon و Hangzhou در حال ساخت هستند. بعید نیست که این گوشی‌ها برای عرضه در بازار کشور چین در نظر گرفته باشند. خیلی‌ها برای این باور هستند که اپل قصد دارد مدل ارزان‌تری از آیفون X را برای کشور چین عرضه کند.

اپل چند سالی می‌شود که قصد دارد سهم بیشتری از بازار کشور چین به دست بیاورد. بازار کشور چین در اختیار شرکت‌هایی مثل هواوی و Oppo قرار دارد.

شرکت اپل در حال حاضر ۱۷٫۷ درصد بازار کشور چین را در اختیار دارد. شرکت هواوی هم توانسته ۳۱ درصد بازار چین را به دست بگیرد. کشور چین در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین بازارهای تلفن همراه هوشمند در دنیا را در اختیار دارد، اما عرضه گوشی‌های گران‌ قیمتی مثل آیفون X که با قیمت ۹۹۹ دلار راهی بازار شده‌اند، در این بازار حرف زیادی باری گفتن ندارند.

در واقع بازار کشور چین برای عرضه محصولات گران‌ قیمت مناسب نیست و مردم این کشور بیشتر به دنبال محصولات ارزان‌ قیمت‌ هستند.

کد خبر 385994

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha