همشهری آنلاین: مدیر طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ایران خودرو گفت: مرحله اول از نوبت ششم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ایران خودرو از روز شنبه 17 آذر 86، آغاز شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، رضا تقی زاده با بیان این مطلب افزود: در این مرحله برای جایگزینی 20 هزار خودرو فرسوده اعلام آمادگی شده که هم اکنون 14 هزار دستگاه خودرو به همین منظور آماده تحویل است.

وی افزود: متقاضیان باید از روز دوشنبه 19 آذر، با مراجعه به سایت اطلاع رسانی ستاد تبصره 13، رنگ خودرو، کد نمایندگی و زمان اسقاط خودرو فرسوده خود را انتخاب و سپس به بانک برای دریافت تسهیلات مراجعه کنند.

تقی زاده تاکید کرد:در اجرای مرحله جدید طرح جایگزینی خودروهای فرسوده تا 10 روز دیگر تحویل خودرو به متقاضیان آغاز می شود.

وی با اشاره به تغییراتی که در مرحله جدید جایگزینی خودروهای فرسوده ایجاد شده است، گفت: دراین مرحله پیگیری مسایل مربوط به بانک و اسقاط خودرو مربوط به خودروساز نیست، درحالیکه در مرحله قبل خودروسازان درگیر این روند بودند.

مدیر طرح جایگزینی خودروهای فرسوده خاطرنشان کرد: طبق قانون خودروساز موظف است بعد از 20 روز از دریافت مدارک، خودرو جایگزینی را به متقاضیان تحویل دهد.
وی یادآور شد: صاحبان خودروهای سواری با ارائه چک بانکی و گواهی اسقاط و تاکسی‌داران با ارائه چک بانکی می‌توانند به نمایندگی مشخص شده مراجعه و خودرو جایگزین را دریافت کنند.

کد خبر 38577

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز