مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۸۶ - ۰۹:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: برندگان قرعه‌کشی طرح جایگزینی سال 86 از 8 آبان ماه برای تعیین تاریخ و زمان مراجعه به بانک باید به سایت خودروهای فرسوده مراجعه کنند.

مجری طرح جایگزینی خودروهای فرسوده گفت: حدود 200 هزار نفر در قرعه‌کشی طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سال 86 برگزیده شده‌اند. متقاضیان پس از انتخاب تاریخ زمان مراجعه به بانک باید به شعبه منتخب مراجعه کرده و تشکیل پرونده اعتباری دهند.

داداشی افزود: 5 روز پس از تایید پرونده اعتباری توسط بانک متقاضیان باید مجددا به سایت خودروهای فرسوده مراجعه کرده و محدوده زمانی برای مراجعه به مرکز اسقاط و نمایندگی فروش را انتخاب کنند. پس از آن مرکز اسقاط با متقاضی تماس تلفنی گرفته و تاریخ دقیق مراجعه به مرکز اسقاط در همان محدوده زمانی مورد نظر متقاضی را تعیین می‌کند.

به گزارش ایسنا وی با اشاره به این که ستاد جایگزینی خودروهای فرسوده حتی‌الامکان نزدیکترین مرکز اسقاط فعال به شهر شعبه بانک منتخب متقاضی را تعیین می‌کند، افزود: متقاضیان باید در تاریخ تعیین شده با خودرو خود به مرکز اسقاط مراجعه کرده و خودرو را تحویل دهند.

وی افزود: پس از تایید اسقاط خودرو توسط مرکز اسقاط، نماینده فروش با متقاضی جهت فراخوانی و تحویل فرم خرید خودرو تماس می‌گیرد. متقاضیان پس از این امر با فرم خرید باید به شعبه بانک مربوطه جهت دریافت وام و واریز وجه به حساب خودروساز مراجعه کند.

مجری طرح جایگزینی خودروهای فرسوده تصریح کرد: متقاضی پس از این فرایند با فرم خرید پرفراژ شده توسط بانک به نمایندگی فروش جهت دریافت خودروی جایگزین مراجعه می‌کند.

وی در خصوص فروش نقدی گفت: حدود 48 هزار نفر در مرحله اول طرح فروش نقدی خودروهای فرسوده سال 86 ثبت نام کردند که بدین ترتیب حدود 50 درصد این طرح به اتمام رسید.

مجری طرح جایگزینی خودروهای فرسوده افزود: در اولین فرصت ممکن مجددا مرحله دوم طرح فروش نقدی سال 86 اعلام می‌شود.

وی در خصوص متقاضیانی که در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده برنده نشده و به طور همزمان در طرح خرید نقدی نیز ثبت‌نام کرده بودند ولی مراجعه نکرده‌اند گفت: به دلیل اتمام مهلت مراجعه این افراد، ثبت‌نام آنها انصراف تلقی شده لذا آنها نیز باید منتظر مرحله بعدی طرح فروش نقدی سال 86 باشند.

کد خبر 33570

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز