همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش مقابل الهلال تا ثانیه آخر دنبال برد و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا است، گفت: اگر هم مقابل الهلال پیروز نشدیم می‌خواهیم با افتخار حذف شویم.

برانکو

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین شنبه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بابت برد مقابل استقلال خوزستان خوشحالم. آنجا بازی همیشه سخت است. استقلال دارد به ثبات می رسد.

وی افزود: این برد از این لحاظ مهم است که پنج بازیکن اصلی ما حضور نداشتند. بازیکنان ثابت کردند لیاقت بازی در پرسپولیس را دارند. این برد از آن جهت اهمیت دارد که اعتماد به نفس قبل از بازی با الهلال به بازیکنان بازگشت.

سرمربی پرسپولیس درباره امیدواری به برد مقابل الهلال تصریح کرد: هنوز نود دقیقه بازی مانده است. کار آسانی نداریم ولی تا جایی که امید است تا ثانیه آخر دنبال صعود هستیم. سه هدف در این بازی داریم. یک کسب نتیجه خوب برای صعود و اگر این نشد، هدفمان حداقل پیروزی است. اگر برد هم نشد، حداقل با افتخار از لیگ قهرمانان حذف شویم.

برانکو درباره غیبت فرشاد احمدزاده در تمرین گفت: او فردا به خاطر مشکل فتق شکمی جراحی می شود. نمی دانم وضعیت احمدزاده چطور می شود. باید دید عملش چطور است. بهتر است او الان عمل کند تا شدیدتر نشود.

وی درباره مصدومیت سیامک نعمتی یادآور شد: استخوان کف دست نعمتی شکسته است و در رقابت است تا در تیم اول قرار بگیرد. شاید بدون گچ در ترکیب قرار بگیرد ولی او به عمان می آید.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت مهدی طارمی و اینکه چرا او امروز با تیم تمرین نکرد، تصریح کرد: طارمی حق شرکت در بازی ندارد. برای این بازیکن ویزا گرفته اند ولی با ما نمی آید چون حق بازی ندارد.

برانکو درباره اینکه آیا برای طارمی تمرینات اختصاصی درنظر گرفته است؟ گفت: طارمی الان به باشگاه رفته است. وظیفه طارمی این است که بیاید و تمرین کند ولی الان باشگاه است.

وی درباره بازی با نفت در جام حذفی بعد از بازی با الهلال عربستان تصریح کرد: بله، ولی اولویت فعلی ما بازی با الهلال است. بعد از آن خودمان را برای بازی با نفت و دربی آماده می کنیم.

برانکو درباره تغییر سرمربی نفت و حضور حمید درخشان و اینکه آیا این تیم برایش ناشناخته است؟ گفت: تیمشان را می‌شناسم. مهاجم نفت فعلا بیشترین گل را زده است. آنها سپاهان را شکست دادند. ما یک بازی سخت هم با نفت داشتیم. طبیعی است نفت تا بازی با ما خودش را جمع و جور می کند. ما هدفمان را قبل از شروع لیگ اعلام کردیم. هدفمان این است در هر بازی و جام حداکثر نتیجه را بگیرد.

کد خبر 385074

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha