همشهری آنلاین: نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که موجب خشم و عصبانیت دولتمردان آمریکایی از نیروی مقتدر و مردمی سپاه شده، نقش غیرقابل انکار این نهاد قدرتمند در شکست توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب و اسلام است.

 سپاه

محمد قمی  در گفت وگو با ایرنا افزود: مهار توطئه‌های ضد‌انقلاب و گروهک‌های تجزیه‌طلب و خنثی‌ کردن توطئه های دشمنان خارجی، مقابله حماسی با تهاجم وحشیانه ارتش رژیم بعث در جنگ تحمیلی همگی از افتخارات سپاه پاسداران است که هیچگاه از ذهن مردم ایران پاک نمی شود.

وی اظهار کرد: مشارکت موثر سپاه در عرصه‌‌ سازندگی و رفع محرومیت از چهره‌‌ کشور پس از دفاع مقدس آن هم در شرایط تحریم‌های ظالمانه استکبار و تلاش فاخر برای ارتقای توان بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور از دیگر افتخارات بزرگ و ارزشمند سپاه پاسداران است.

به گفته وی، دستیابی سپاه به ساختار و سامانه‌های نوین و بومی نظامی که قدرت‌های سلطه‌گر و مستکبر را هراسان کرده، از جمله اقدامات ارزشمند سپاه است که موجب عصبانیت دشمنان این کشور و انقلاب شده است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصاف با جنگ نرم و نبرد اطلاعاتی دشمنان و عقیم کردن اهداف و توطئه های دشمن، حضوری مقتدر و انقلابی در راستای تحقق اهداف و م اموریت های محوله خود دارد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بی شک آنچه موجب اقدامات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در دشمنی نیروی مقتدر و مردمی سپاه شده، نقش‌آفرینی‌های این نهاد انقلابی در عرصه‌های مختلف نظام و کشور است.

وی تصریح کرد: ملت فهیم و بابصیرت ایران اسلامی، سپاه را از خود دانسته و بی شک کلام امام راحل مبنی بر اینکه « اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» را هیچگاه فراموش نخواهد کرد.

کد خبر 385059

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha