همشهری آنلاین: سومین تجربه همکاری مشترک سام درخشانی و پژمان جمشیدی پروژه سینمایی «تگزاس» به کارگردانی مسعود اطیابی است که این بار فرسنگ‌ها دورتر از خاک ایران آخرین روزهای فیلمبرداری را پشت سر می‌گذارد.

Pejman

به گزارش همشهری آنلاین، درخشانی و جمشیدی چهار سال پیش در حالی در مجموعه تلویزیونی «پژمان» مقابل دوربین قرار گرفتند که بازیکن پیشین تیم‌های پرسپولیس و سایپا و البته تیم ملی ایران برای نخستین بار مقابل دوربین رفته بود. این سریال به کارگردانی سروش صحت در جلب نظر مخاطبان تلویزیون بسیار موفق عمل کرد و باعث شد پیمان قاسمخانی تصمیم بگیرد با حضور زوج بازیگری درخشانی و جمشیدی ادامه آن را برای سینما بسازد.

نخستین تجربه کارگردانی فیلمنامه‌نویس سرشناس و موفق از ایده تا اجرا راهی طولانی را پیمود و سرانجام در قالب «خوب، بد، جلف» آماده نمایش شد. حضور حمید فرخ‌نژاد، ویشکا آسایش، مانی حقیقی و چند بازیگر نامدار دیگر قاسمخانی را به صرافت نمایش فیلم خود در جشنواره انداخت. «خوب، بد، جلف» زمستان سال گذشته در جشنواره فیلم فجر سی و پنجم به نمایش درآمد و دیپلم افتخار بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را برد. ضمن اینکه در اکران نوروزی امسال روی پرده رفت و با 16 میلیارد تومان فروش، سومین فیلم پرفروش سال 96 شد.

موفقیت‌های تجاری پژمان و سام کار را به جایی رساند که بسیاری از فیلمسازان خواستار حضور آنها در فیلم خودشان شدند. تازه‌ترین نمونه اطیابی است که درخشانی و جمشیدی را همراه فرخ‌نژاد با خود به برزیل برد تا «تگزاس» را با چهره‌های تازه آنها بسازد. این فیلم کمدی که شاید خاطره «خوب، بد، جلف» را برای مخاطبان سینما زنده کند، به احتمال فراوان بلادرنگ پس از پایان یافتن مراحل تولید راهی پرده سینما می‌شود تا یک فیلم پرفروش دیگر به کارنامه سینمای ایران بیفزاید.

کد خبر 384529

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha