همشهری آنلاین: مسابقات جهانی تیر و کمان آرژانتین با حضور کمانداران ایران در رده سنی نوجوانان در دو بخش ریکرو و کامپوند برگزار شد.

Safaeapoor

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات انتخابی المپیک در بخش نوجوانان در کشور آرژانتین برگزار شد و امیررضا صفائی‌پور با کسب سه پیروزی ارزشمند و قرار گرفتن در بين 16 نفر اول مستقیم به المپیک 2018 آرژانتین صعود کرد.

صفایی‌پور برای کسب سهمیه ابتدا کماندار بلژیکی را 6 بر 2 شکست داد، سپس مقابل ورزشکار قزاق 6 بر 4 به پیروزی رسید و در مرحله بعد مقابل کمانداري از رومانی 6 بر 4 به برتری دست یافت و با صعود به مرحله یک هشتم نهایی سهمیه المپیک را کسب كرد. صفایی‌پور در مسابقه بعدی خود 3 بر 7 مقابل کماندار ایتالیایی بازی را واگذار نمود.

سوگند حداد نیز ابتدا مقابل کماندار لهستاني 6 بر 0 پیروز شد، ولی مقابل کماندار چین تایپه 6 بر 2 شکست خورد که با توجه به صعود دو ورزشکار کره‌ای به مرحله بعدی، حداد به عنوان شانس مجدد به جدول بازگشت و در این مرحله کماندار ایتالیایی را 7 بر 3 شکست داد و به مرحله بعدی صعود نمود.

حداد مقابل حريف فیلیپیني 7 بر 3 بازی را واگذار کرد و در رده هفدهم قرار گرفت و سبب شد که به عنوان رزرو در جدول قرار گیرد تا در صورتی که یکی از ورزشکاران صعود کرده به هر دلیلی نتواند در المپیک شرکت نماید، سوگند حداد جایگزین وی شود.

شایان ذکر است، از هر کشور تنها دو ورزشکار شانس صعود به المپیک را دارد، یک دختر و یک پسر و ایران در مسابقات آذرماه بنگلادش می‌تواند سهمیه بعدی خود را نیز کسب نماید.

در مسابقات جهانی آرژانتین که ایران برای اولین بار حضور یافته بود، تیم ایران توسط گیسا بایبوردی به یک مدال برنز ارزشمند دست یافت.

کد خبر 384482

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha