چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نامزدهای بخش انیمیشن، مستند و فیلم بلند جوانان در جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک ۲۰۱۷ اعلام شد.

سینما

به گزارش ایسنا، در میان نامزدهای بخش‌های بهترین انیمیشن، مستند و فیلم جوانان یازدهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک؛ سینمای ایران تنها با فیلم «اسکی‌باز» به کارگردانی فریدون نجفی در بخش بهترین فیلم بلند جوانان، نامزد کسب جایزه است.

فیلم «اسکی باز» اولین ساخته‌ی فریدون نجفی است و تهیه‌کنندگی آن را محمد احمدی برعهده دارد. 

این فیلم که پخش بین‌المللی آن برعهده محمد اطبایی است، داستان پسربچه بختیاری در شهرستان کوهرنگ است که در زندگی با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کند. 

در بخش بهترین فیلم بلند جوانان جوایز آسیاپاسیفیک، فیلم «اسکی‌باز» با فیلم «دنیای بزرگ بزرگ» از ترکیه، «جاسپر جونز» از استرالیا، «دیده و نادیده» از کشور اندونزی و «تابستان تمام شده» از چین رقابت خواهد کرد.

در بخش بهترین مستند بلند این رویداد سینمایی که سال گذشته جایزه آن با مستند «رویاهای دم صبح» ساخته مهرداد اسکویی به سینمای ایران تعلق گرفت، آثاری از کشورهای نیوزلند، سوریه، لبنان، استرالیا و چین نامزد کسب جایزه شده‌اند و در بخش بهترین انیمیشن نیز کشورهای ژاپن، چین، فیلیپین و کانادا برای کسب جایزه نخست رقابت می‌کنند.

نامزدهای سایر بخش‌های جوایز آسیاپاسیفیک ۲۰۱۷ روز جمعه (۱۴ مهر) اعلام می‌شود و مراسم اعطای جوایز یازدهمین دوره این جوایز سینمایی نیز روز ۲۳ نوامبر (پنجشنبه، دوم آذر) در بریزبن استرالیا برگزار می‌شود.

کد خبر 384207

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha