دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: یکی از سایت‌های روسیه‌ای به انتقاد از عملکرد سردار آزمون در تیم روبین کازان پرداخت که این فصل نتوانسته است برای تیمش گلزنی کند.

سردار آزمون

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ‌اسپورت بیزینس، روبین کازان در ادامه ‌عملکرد ضعیف خود در لیگ روسیه یک‌شنبه 9 مهر برابر آمکار تیمی که سعید عزت اللهی را در اختیار دارد با یک گل شکست خورد.

سایت ‌اسپورت بیزینس، نوشت: در حالی که فکر می‌کردیم روبین کازان امسال از مدعیان قهرمانی باشد ولی عملکرد ضعیف تیم بردیف ادامه‌ دارد. چهار بازی پی در پی روبین کازان با نتیجه‌ یک بر صفر شکست می‌خورد و این تیم از زدن گل عاجز است. مهم‌ترین دلیل افت روبین کازان آن بازیکنانی بودند که بردیف برای موفقیت روی آنها شرط بسته بود. یکی از این بازیکنان سردار آزمون است که نتوانست جای خالی یوناتاس را پر کند.

آزمون بیش از ۶۰۰ ‌دقیقه است که نتوانسته در لیگ روسیه گلزنی کند و در حال‌ حاضر در لیگ روسیه ضعیف‌ترین آمار گلزنی بین مهاجمان را در اختیار دارد.

او همچنین با ۱۷ از دست دادن توپ و ۷۰ درصد دقت پاس یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان میدان بوده است. اگر آزمون می‌توانست امسال برای روبین کازان گلزنی کند شرایط فرق می‌کرد.

کد خبر 383933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha