همشهری آنلاین: سرپرست سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: در تاسوعا و عاشورا ۱۴ هزار نیروی اورژانس در حالت آماده باش هستند و ۳۳ بالگرد در کشور، در حالت آماده‌باش هستند.

اورژانس

پیرحسین کولیوند اظهار داشت: سازمان اورژانس کشور به منظور پوشش مراسم تاسوعا و عاشورا 14 هزار نیرو را در سراسر کشور بسیج کرده است.

به گفته او در تهران نیز 164 پایگاه اورژانس در حالت آماده‌باش کامل هستند. یک فروند بالگرد اورژانس هوایی در تهران نیز با شعاع عملیاتی 150 کیلومتر طی دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی در آماده‌باش است.در 33 پایگاه اورژانس هوایی در سراسر کشور،  33 بالگرد امدادی برای پوشش دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی در حالت آماده باش هستند.

كوليوند اضافه كرد: در سراسر کشور چهار هزار و 600 آمبولانس و 230 موتورلانس نیز برای روزهای تاسوعا و عاشورا در حالت آماده باش هستند.  از این تعداد موتورلانس 200 دستگاه در تهران و 30 دستگاه در شهرستان‌های تهران خدمت‌هی می‌کنند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور از مردم خواست، در زمان ماموریت‌های پرسنل اورژانس همکاری ویژه ای برای بازگشایی مسیرهای تردد داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه ای با شماره 115 مرکز اورژانس تماس بگیرند.

کد خبر 383757

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha