عزت‌الله انتظامی وجود مترو را در مجاورت مجموعه تئاتر شهر بزرگ‌ترین لطفی می‌داند که می‌توان در حق این مجموعه انجام داد.

به گزارش سما، این بازیگر باسابقه تئاتر و سینما در این باره گفت: وجود مترو در کشور به‌خصوص مقابل تئاتر شهر بسیار مهم است؛ حتی اگر ایستگاه آن نیز به نام تئاتر شهر ثبت شود خیلی بهتر خواهد بود.

 در اکثر شهرهای بزرگ و معروف دنیا نظیر پاریس و مسکو نیز مترو در مقابل تمام آثار و بناهای تاریخی، ملی و هنری آنها وجود دارد.

وی وجود ایستگاه مترو تئاتر شهر را عاملی مهم برای جذب مخاطب عام جهت دیدن اجراهای نمایشی دانست و تصریح کرد: وجود مترو باعث می‌شود مردم از نقاط مختلف تهران به راحتی برای دیدن تئاتر به مجموعه بیایند و دیگر مشکل جابه‌جایی را نداشته باشند. وجود مترو در امر جذب مخاطب می‌تواند کمک بسیار زیادی به تئاتر شهر بکند و به نوعی در حفظ آبروی این تنها مکان تئاتر کشور تأثیرگذار باشد.

انتظامی در پایان افزود: تنها چیزی که باید رعایت شود، این است که ایستگاه کمی جابه‌جا شود که در تفاهمنامه بین مدیر عامل مترو و اهالی هنر، این امر انجام شد. من خیلی خوشحالم که مسولان ذی‌ربط درخصوص این خواسته هنرمندان عملکردی مثبت داشتند.

هادی مرزبان نیز گفت: متأسفانه امروزه کمتر به خواست و نظر هنرمندان توجه می شود اما اقدام شهردار تهران برای جابه جایی خروجی ایستگاه چهارراه ولیعصرعج و حفظ حرمت هنرمندان قابل احترام است و جای سپاس دارد.

کد خبر 38327

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز