همشهری آنلاین: ثبت نام چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران (ICPR)، از امروز شنبه یکم مهرماه آغاز ‌شد.

کنفرانس بین المللی روابط عمومی

به گزارش ستاد خبری کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی؛ این کنفرانس در تاریخ 12 آذرماه 1396 در مرکز همایش‌های بین‌المللی المپیک برگزار خواهد شد.

پذیرش و تطبیق حرفه ای با تاکید بر اصول تمایز، خلاقیت و نوآوری، راهبردهای توسعه ای و حرفه‌ای خلاقیت و نوآوری در روابط‌عمومی، استراتژی، برنامه‌ریزی و ارزش آفرینی در روابط عمومی خلاق و نوآور، ظرفیت‌شناسی و تاثیرگذاری نوآوری و خلاقیت در اثربخشی فعالیت‌های روابط عمومی، منابع انسانی، فرهنگ سازمانی و روابط عمومی نوآور و خلاق، توصیف و تحلیل وضعیت موجود نوآوری و خلاقیت در روابط‌عمومی، تحلیل نقش سازمان‌ها و موسسات غیردولتی در ارتقاء فعالیت‌ها، سطح دانش و بینش اخلاقی کارگزاران روابط عمومی خلاق و نوآور، تحلیل نقش فناوری‌های نوین در توسعه فعالیت‌های نوآورانه و خلاقانه در حوزه روابط عمومی، فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی کارگزاران روابط عمومی خلاق و نوآور و راهکارهای مدیریت نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی از جمله موضوعات اصلی این کنفرانس می‌باشد.

کارگاه های آموزشی خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی نیز 11 آذرماه برگزار می‌شود. این کارگاه‌ها در دو جلسه 4 ساعته طراحی شده است و علاقه‌مندان با حضور در این کارگاه ضمن آشنایی با مفاهیم کلیدی در حوزه خلاقیت و نوآوری، با جدیدترین شیوه‌ها و ابتکارات در تاثیرگذاری نوآوری و خلاقیت در اثربخشی فعالیت های روابط عمومی آشنا می‌شوند.

بر اساس این گزارش، برای اثربخشی بیشتر کنفرانس، از تمامی مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی دعوت شده است تجارب شان را به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

گفتنی است تلفن‌های 88617576 و 88617577 و پایگاه اطلاع رسانی کنفرانس در نشانی: www.irancpr.ir برای کسب اطلاعات بیشتر در نظر گرفته شده است.

کد خبر 383165

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha