همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:سازمان بسیج با نیروهای جوان و نخبه‌ای که دارد می‌تواند دولت را درمسائل اقتصادی کمک کند.

غلامحسین غیب پرور

به گزارش سازمان بسیج مستضعفین، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور درباره اینکه بسیج چقدر می تواند دولت را در بحران و مشکلات اقتصادی کمک کند اظهار کرد: بار اول نیست که این سوال را پاسخ می دهم و بالغ بر 10 بار تاکید کردم که بسیج قادر است دولت را در مشکلات اقتصادی کمک کند.

وی با بیان اینکه بسیج کارشناسان و نیروهای متخصصی را تربیت کرده افزود: بسیج یک دریای عظیمی است که هر کسی می تواند برای کمک دست دراز کند تا بسیج مخلصانه به یاری او بشتابد.

سردار غیب پرور گفت:نیروهایی که در بسیج تربیت شده اند، همگی برای هر بحرانی آماده اند و حالا که بحران اقتصادی داریم ما آماده ایم تا به دولت محترم تدبیر و امید کمک کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد اولویت های اقتصادی کشور اظهار کرد: همان طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند، تولید و اشتغال اولویت های اصلی اقتصادی کشور است به همین منظور از دولت مردان انتظار می رود که طبق فرمایشات رهبری و سخنرانی ها و تریبون هایی که قبل برگزاری انتخابات داشتند، عمل کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیش از این ، رویکرد جدید این سازمان را فعالیت در محورها و مسائل اجتماعی عنوان کرد و گفت: آنجایی توفیقات ما بیشتر خواهد بود که دایره خدمت به مردم را بیشتر باور داشته باشیم و آن را گسترش دهیم.

سردار غیب پرور افزود: آن چیزی که باعث پیروزی انقلاب و جنگ هشت ساله شد، امروز هم رمز بقا و تداوم انقلاب است که اسلامیت، رهبری و مردم است.

کد خبر 382892

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha