دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۶ - ۱۱:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران، از توسعه گردشگری در تهران خبر داد.

احمد نوریان، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: طرح گردشگری تهران از سال 84 آغاز شده و از تیر ماه امسال نیز به طور جدی استمرار یافته است.

وی افزود: اخیرا نیز توافق‌نامه‌ای با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری امضا شده است و ابعاد گردشگری در تهران گسترده تر از سابق خواهد شد.

نوریان در مورد اهداف این طرح گفت: با اجرای این طرح، خانواده‌ها و به ویژه نسل جوان، با مراکر تفریحی، مذهبی، علمی و گردشگری آشنا می‌شوند و با بالا رفتن آگاهی آنان احساس تعلق به شهر و محله در افراد بالاتر می‌رود و مسئولیت بیشتری در شهر حس می‌کنند.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران افزود: مدیریت شهری معتقد است بدون مشارکت معنادار مردم، موفقیتی حاصل نمی‌شود و به همین دلیل و برای جلب حمایت فکری، نظری و عملی مردم، باید فرصت‌های جدیدی ایجاد کرد که گردشگری یکی از این فرصت هاست.

وی افزود: بانک جامع ایده‌های شهروندی نیز با همکاری فرهنگسرای تفکر و مرکز 1888 راه اندازی شده است که ایده‌های برتر شهروندان در آن ارائه می‌شود و شهرداری تهران از نظرات و ایده‌های افراد، حمایت می‌کند.

وی در مورد بیشترین خواسته‌های شهروندان که از طریق 1888 دریافت شده است ، گفت : درخواست شهروندان بیشتر مربوط به کارکنان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بوده که بخش از آن درمورد ابهاماتی است که با وجود طرح طبقه بندی مشاغل، باید رفع شود و بخش دیگر نیز در مورد اشتغال است که با توجه به این که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محدودیت هایی دارد نمی‌تواند نیروی بیشتری جذب کند، اما ساعتی‌ها و قراردادی‌های سازمان باید در اسرع وقت، تعیین تکلیف شود.

کد خبر 38204

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز