خواننده زیرزمینی که در جریان سرقت از مدیر استودیوی ضبط صدا او را به قتل رسانده بود، جزئیات جنایت را شرح داد.

متهم

اين خواننده رپ كه 18سال بيشتر ندارد نهم شهريورماه با همدستي دوستش وارد استوديوي ضبط صدا در شهرك وليعصر شدند. صاحب استوديو پسري 20ساله به نام پوريا بود كه خواننده جوان او را با شليك 6گلوله به قتل رساند و پس از سرقت از آنجا به همراه همدستش فرار كرد.

به‌دنبال اين جنايت، كارآگاهان آگاهي با دستور قاضي سيدسجاد منافي‌آذر، كشيك جنايي پايتخت تحقيقات براي دستگيري قاتل را آغاز كردند و با بررسي تصاوير دوربين مداربسته اطراف ساختمان و مكالمات تلفني مقتول موفق به شناسايي عاملان اين جنايت شدند. در كمتر از دو هفته دو متهم 18و 17ساله بازداشت شدند و ديروز براي تحقيق پيش روي قاضي مرادي بازپرس شعبه دوم دادسراي جنايي تهران قرار گرفتند.

در اين جلسه پدر مقتول براي قاتل پسرش درخواست قصاص كرد و گفت: پسرم عاشق موسيقي و كارش بود. شعر مي‌گفت و گاهي هم مي‌خواند. يكي از كارهايش براي آتش‌نشاناني بود كه در حادثه پلاسكو شهيد شدند كه از تلويزيون هم پخش شد. او بي‌گناه كشته شد و حالا تنها چيزي كه مي‌خواهم قصاص قاتل است. در ادامه قاضي جنايي به تحقيق از متهمان پرداخت. خواننده زيرزميني به ارتكاب جنايت اقرار كرد و در نهايت با دستور قاضي در اختيار اداره آگاهي قرار گرفت. متهم كه رضا نام دارد در گفت‌وگو با خبرنگار همشهري جزئيات جنايت را شرح داد.

  • چه شد كه نقشه جنايت كشيدي؟

من نقشه سرقت كشيدم اما به جنايت ختم شد. راستش را بخواهيد مدتي مي‌شد كه بدهكار شده بودم. بدهي‌ام در حدود 100ميليون تومان بود. اين پول را هم براي تهيه آلبوم موسيقي قرض گرفته بودم و نتوانستم آن‌را پرداخت كنم. همين شد كه نقشه كشيدم تا با دوستم به استوديوي پوريا(مقتول) برويم و تجهيزات آنجا را سرقت كنيم.

  • پس مقتول را از قبل مي‌شناختي؟

بله. براي ضبط آهنگ پيش او رفته بودم.

  • از روز حادثه بگو؟

براي اجراي نقشه سرقت، يك روز پيش از حادثه به همراه همدستم به استوديو رفتيم اما آن روز پوريا عجله داشت و رفت. روز بعد دوباره به آنجا رفتيم البته قبل از رفتن هم به او زنگ زدم و گفتم مي‌خواهم درخصوص ساخت آهنگ و تنظيم آلبوم صحبت كنم. وقتي رسيديم به داخل اتاق رفتم و مي‌خواستم تجهيزات را سرقت كنم كه ناگهان پوريا بالاي سرم ظاهر شد. قرار بود دوستم با چاقو او را تهديد كند اما آنقدر هول شدم كه ناگهان اسلحه‌اي را كه همراهم برده بودم از جيبم بيرون آوردم و ناخواسته شليك كردم.

  • اسلحه را از كجا تهيه كرده بودي؟

چند وقت پيش از مرز خريده بودم

  • اگر قصد جنايت نداشتي، چرا اسلحه با خودت برده بودي؟

برده بودم كه اگر لازم شد تهديدش كنم.

  • بعد از قتل چه كرديد؟

يك ميكروفن كه حدود 7تا 10ميليون تومان ارزش داشت سرقت كرديم. عابربانك مقتول را هم برداشتيم كه فقط 150هزار تومان از آن برداشت كرديم. اما اصلا فكرش را نمي‌كردم كه دستگيرشوم. با خودم گفتم تا 3روز اول اگر دستگيرنشوم ديگر هرگز پليس نمي‌تواند مرا شناسايي كند.

  • چند وقت است كه خواننده‌اي؟

من تحصيلاتم سيكل است و خياط هستم اما از بچگي به‌خاطر صداي خوبي كه دارم به خوانندگي علاقه‌مند شدم. 2سالي مي‌شود كه خواننده‌ام و رپ مي‌خوانم. چند آهنگ خوانده‌ام و شعرهايش را هم خودم گفتم. قرار بود به‌زودي چند آهنگ ديگر در استوديوي مقتول بخوانم و او آلبوم مرا در ايسنتاگرام و تلگرام منتشر كند تا بيشتر معروف شوم كه نشد.

کد خبر 381941

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha