دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

۴ پسر نوجوان پس از شرکت در مراسم عروسی در خانه‌ای دور هم جمع شدند اما مصرف شیشه باعث شد یکی از آنها دست به جنایتی هولناک بزند.

بامداد ديروز زوج جواني راهي كلانتري شهرستان خان‌ببين در استان گلستان شدند و پرده از جنايتي هولناك برداشتند. آنها گفتند كه شب قبل پسرشان همراه 3نفر از دوستانش در خانه‌اي دور هم جمع شده بودند اما يكي از آنها كه شيشه مصرف كرده بود به‌خاطر خصومت يكي از دوستانش را به قتل رساند و جسدش را به جنگل‌هاي شيرآباد منتقل و در آنجا رها كرد.

با اظهارات زوج جوان پسر 15ساله آنها بازداشت شد و مأموران همراه وي راهي محلي شدند كه جسد در آنجا رها شده بود. به اين ترتيب جسد نوجوان 16ساله كه بر اثر خفگي جانش را از دست داده بود پيدا شد و با شناسايي 2نوجوان ديگر، هر دوي آنها بازداشت شدند. متهمان به اداره آگاهي منتقل شدند و يكي از آنها با اعتراف به جنايت گفت: من و دوستانم آن شب در يك مراسم عروسي شركت كرده بوديم و پس از پايان مراسم، يكي از دوستانم ما را به خانه‌اش دعوت كرد و همگي به آنجا رفتيم.

او ادامه داد: آن شب من مخدر شيشه مصرف كردم و دچار توهم شدم و به‌دليل اينكه از مدتي قبل با يكي از دوستانم اختلاف داشتم به او حمله كرده و با كمربند وي را خفه كردم. پس از آن هم جسدش را به جنگل برديم و در آنجا رها كرديم. به گفته سردار جاويدان، رئيس پليس استان گلستان، 3متهم اين پرونده 15ساله هستند و تحقيقات براي مشخص شدن انگيزه اصلي قاتل ادامه دارد.

کد خبر 381792

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha