همشهری آنلاین: بنیاد خیریه کودک بیش از ۲۵۰۰ کوله پشتی محتوی لوازم تحریر برای دانش‌آموزان با استعداد تحت پوشش خود ارسال کرد.

۲۵۰۰ کوله پشتی لوازم تحریر برای دانش‌آموزان با استعداد

مدیر روابط عمومی و جلب مشارکت‌های بنیاد کودک با اعلام این خبر گفت: هر ساله قبل از سال تحصیلی جدید این موسسه، کوله پشتی‌هایی حاوی لوازم تحریر برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی تا دبیرستان آماده و ارسال می‌کند.

حرمت ناظری در خصوص احساسات دانش‌آموزان با استعداد تحصیل، گفت: احساسات بچه‌ها برای ما بسیار حائز اهمیت است، به همین خاطر با این نگاه که بچه‌ها، چه احساسی هنگام گشودن کوله‌ها دارند، از بهترین لوازم و امکانات موجود در بازار را برای آنها تهیه می‌کنیم.

مدیر روابط عمومی و جلب مشارکت‌های بنیاد کودک همچنین با تاکید بر به گردش درآوردن چرخه اقتصاد و حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: امسال برای حمایت از تولیدکنندگان کشورمان لوازم تحریر دانش‌آموزان تحت حمایت بنیاد کودک، همگی از بهترین کالاهای ایرانی تهیه شد و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

حرمت ناظری در خصوص حس عزت نفس و کرامت دانش‌آموزان عنوان کرد: مهم‌ترین نکته برای بنیاد، احترام به عزت نفس و احساس کرامت در دانش‌آموزان است که همه بر اساس الگوهای پژوهشی و مبتنی بر پیشینه کاری صورت می‌پذیرد.

ناظری افزود: ما در بنیاد‌‌کودک بر آنیم تا با بالا کشیدن استانداردهای زندگی در خانواده‌های کم برخوردار افزون بر حمایت دانش‌آموزان، جامعه‌ای مطلوب‌تر داشته باشیم.

وی افزود: انسان‌هایی وجود دارند که هر چند تعدادشان کم باشد ولی می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. افرادی که زندگی خوب خود را در خوب زندگی کردن اطرافیانشان می بینند و ترجیح بر تعهدات جامعه خود در قبال دیگران دارند و با حمایت آنها این بنیاد می‌تواند دانش‌آموزان با استعداد را مورد حمایت قرار دهد.

گفتنی است؛ بنیاد کودک 24 سال است که در زمینه حمایت از دانش‌آموزان با استعداد فعالیت دارد و در حال حاضر دارای 29 نمایندگی در ایران و 8 دفتر در خارج از کشور است.

کد خبر 381657

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha