همشهری آنلاین: جدیدترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی روی پرده، در حالی اعلام شد که اجرای طرح فروش نیم‌بهای بلیت سینماها از فردا آغاز می‌شود.

سینما

به گزارش ايسنا؛ احمد مختاری ـ مدیر پخش هدایت فیلم ـ  آمار فروش فیلم سینمایی "نگار" ساخته رامبد جوان را که از ۱۵ شهریورماه اکران آن آغاز شده است، با دراختیار داشتن ۲۵ سالن در تهران، ۱۰۵ میلیون تومان و ۱۰ سالن در شهرستان‌ها ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد. همچنین آمار فروش فیلم سینمایی "زادبوم" ساخته ابوالحسن داودی مانند هفته‌های گذشته به‌علت تمایل نداشتن تهیه‌کننده آن اعلام نشد.

غلامرضا فرجی ـ مدیر پخش حوزه هنری ـ آخرین آمار فروش فیلم سینمایی "بیست و یک روز بعد" ساخته محمدرضا خردمندان را که بیش از پنج هفته از آغاز اکران آن می‌گذرد، در مجموع یک میلیارد و ۱۵ میلیون تومان، به تفکیک ۶۵۰ میلیون تومان در تهران و ۳۶۵ میلیون تومان در شهرستان‌ها اعلام کرد.

حبیب اسماعیلی ـ مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان - فروش فیلم سینمایی "اکسیدان" به کارگردانی حامد محمدی را با در اختیار داشتن ۸۰ سالن سینمایی در تهران و شهرستان در مجموع ۹ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

وی ادامه داد که فیلم سینمایی "ماه در جنگل" ساخته سیامک شایقی به‌خاطر فروش کم، از روی پرده سینماها برداشته شده است.

فیاض پارسیان - پخش‌کننده فیلم سینمایی "ماجان" - نیز آمار فروش این فیلم را به کارگردانی رحمان سیفی آزاد که سه روز از آغاز آکران آن می‌گذرد، با در اختیار داشتن ۱۱ سالن در تهران و دو سالن در شهرستان‌ها در مجموع  ۳۵ میلیون تومان اعلام کرد.

وی با اشاره به تاخیر رخ‌داده برای اکران این فیلم در شهرستان‌ها، گفت: اکران این فیلم سینمایی به‌جز تهران، فقط در اصفهان و مشهد آغاز شده است و امیدوارم به‌زودی در دیگر شهرستان‌ها نیز اکران شود.

علی سرتیپی ـ‌ مدیرعامل فیلمیران ـ رقم فروش فیلم سینمایی "تابستان داغ" به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد را با اکران در ۲۳ سالن سینمایی و در مدت ۱۰ روز، ۶۱۰ میلیون تومان اعلام کرد. همچنین فیلم سینمایی "سارا و آیدا"ساخته مازیار میری بعد از چهار هفته اکران و با داشتن ۵۱ سالن سینمایی دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان فروش داشته است.

او اضافه کرد: فیلم سینمایی "ساعت ۵ عصر" ساخته مهران مدیری که حدود هفت هفته از اکران آن می‌گذرد، با داشتن ۷۰ سالن سینمایی تا کنون ۹ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان  فروش داشته است. همچنین فیلم سینمایی "نهنگ عنبر ۲" به کارگردانی سامان مقدم با اکران در هفت سالن سینمایی به فروش  ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی رسیده است.

خبرنگار ایسنا پیگیر گرفتن آمار فروش فیلم سینمایی "من و شارمین" به کارگردانی بیژن شیرمرز نیز هست.

کد خبر 381482

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha