یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: دو فیلم «فروشنده» و «نفس» رکوردار نامزدی نوزدهمین جشن خانه سینما شدند.

سینما

به گزارش ایسنا، با اعلام نامزدهای جشن خانه سینماکه تا حدود ۱۰ روز دیگر برگزار می‌شود، دو فیلم از اصغر فرهادی و نرگس آبیار در ۱۰ شاخه نامزد شده و پیشتاز نامزدی دریافت تندیس خانه سینما هستند.

براین اساس فیلم‌های «دختر»، «رگ خواب»، «فروشنده»، «لانتوری»، «ماجرای نیمروز»، «خوب، بد، جلف»، «من»، «نفس»، «برادرم خسرو»، «متولد ۶۵»، «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم»، «ویلایی‌ها»، «لاک قرمز»، «نیمه شب اتفاق افتاد»، «اروند»، «ناردون»، «آباجان»، «زاپاس»، «سیانو.ر»، «یتیم‌خانه ایران»، «آشوب»، «تیک‌آف»، «ابوزینب»، «سینما نیمکت»، «امکان مینا» و «اکسیدان» به انتخاب داروان جشن خانه سینما در شاخه‌های مختلف  نامزد شده‌اند که بعضی‌ از ان‌ها در یک شاخه و برخی دیگر در ۱۰ شاخه کاندیدا شده‌اند.

در این بین پس از «فروشنده» و «نفس»، فیلم‌های «رگ خواب» با ۹ نامزدی، «ماجرای نیمروز» و «دختر» با ۸ نامزدی و «لانتوری» با ۷ نامزدی رکوردداران بعدی هستند.

همچنین فیلم‌های «اروند»، «ناردون»، «خوب، بدف جلف» ، ‌«متولد ۶۵»، «زاپاس»، «آشوب»، «تیک‌آف»، «ابوزینب»، «امکان مینا» و «اکسیدان» از جمله فیلم‌هایی هستند که در یک شاخه نامزد شده‌اند.

کد خبر 381049

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha