مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
۰ نفر

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از اختصاص ۲ خط معاینه‌فنی در مراکز شقایق و الغدیر به سرویس مدارس به‌صورت ویژه برای پذیرش این خودروها در خارج از نوبت خبر داد.

سرویس

سيدنواب حسيني‌منش با اشاره به اهميت انجام معاينه فني اين خودروها و الزام داشتن معاينه فني براي اخذ مجوز سرويس مدارس گفت: اين خودروها به‌صورت ويژه و با حساسيت بيشتري در مراكز از لحاظ ايمني مورد كنترل و ارزيابي قرار مي‌گيرند و از مدارس و به‌خصوص اولياي دانش‌آموزان تقاضا مي‌شود به‌منظور حفظ سلامت فرزندان خود حتما از سرويس مدارس داراي گواهي معاينه فني استفاده كرده و به‌شدت در اين خصوص حساسيت‌هاي لازم را لحاظ كنند. بدون ترديد اخذ معاينه فني اين خودروها به منزله داشتن حداقل ايمني‌هاي مورد نياز تردد است.

مديرعامل ستاد معاينه فني درخصوص راه‌اندازي سامانه پاسخگوي ۴۱۷۸۷ گفت: بنابر نيازسنجي انجام شده و درخواست شهروندان اين مجموعه براي پاسخگويي بهتر به شهروندان و ارتقاي كيفي سطح ارائه خدمات در راستاي مشتري‌مداري نسبت به راه‌اندازي اين سامانه پاسخگو اقدام كرده است.

در مراكز معاينه فني با شلوغي مراكز به‌دليل مشغله‌هاي اجرايي كار در بعضي موارد پاسخگويي مناسبي به تمامي تماس‌ها امكان‌پذير نيست؛ به همين واسطه اين سامانه راه‌اندازي‌شده و شهروندان مي‌توانند علاوه بر تماس با مراكز از اين سامانه پاسخگو نيز جهت دريافت پاسخ سؤالات خود استفاده كنند.

وي درخصوص وضعيت مراجعات به مراكز افزود: هم‌اكنون روزانه در حدود4هزار دستگاه خودرو به مراكز معاينه فني ۱۳گانه شهر تهران مراجعه مي‌كند كه با توجه به افزايش ساعات كاري بعضي از مراكز و بازبودن آنها در ايام تعطيل توزيع مراجعات بسيار مناسب است و اين مراجعان به‌طور متوسط در كمتر از ۴۰ دقيقه مي‌توانند نسبت به اخذ معاينه فني خودروي خود اقدام كنند. وي همچنين به شهروندان توصيه كرد قبل از مراجعه به مراكز جهت مديريت زمان عدد ۱ را به سامانه پيامكي ۲۰۰۰۱۱۲ ارسال كنند و از آخرين وضعيت مدت انتظار و طول صف مطلع شوند و خلوت‌ترين مركز را براي انجام معاينه فني خودرو خود انتخاب كنند.

کد خبر 380971

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha