همشهری آنلاین: نودوهفتمین شماره خط حزب‌الله در نهمین روز از شهریور ماه ۱۳۹۶ مصادف با روز عرفه، با تیتر «مبارزه ادامه دارد» منتشر شد.

نودوهفتمین شماره خط حزب‌الله

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، در این شماره همچنین، حاشیه‌نگاری‌های خط حزب‌الله از دیدار ۳ ساعته‌ رهبر انقلاب با طلاب تهران با تیتر «شیرین و لذت‌بخش» منتشر شده است. دیداری که مهم‌ترین خصوصیت آن، صراحت و بی‌واسطه سخن گفتن با رهبر انقلاب بود.

شنبه‌ گذشته همین هفته بود که هیأت دولت دوازدهم با رهبر انقلاب دیدار کردند. دیداری که رهبر انقلاب در آن توصیه‌هایی به دولت دوازدهم کردند که یکی از مهم‌ترین آن توصیه‌‌ها خلاص شدن دولت از اقتصاد نفتی بود. به همین منظور گزارش این شماره خط حزب‌الله، با عنوان «چرخش از اقتصاد نفتی به اقتصاد مردمی»، به جهت‌گیری اقتصادی رهبر انقلاب برای حل مشکلات اقتصادی کشور ‌پرداخته است.

در بخش روایت تاریخی نیز ابتکار امام خمینی رحمه‌الله‌علیه برای نگارش پیام حج، ۱۶ سال پیش از انقلاب اسلامی به روایت رهبر انقلاب منتشر شده است.

نودوهفتمین شماره‌ خط حزب‌الله به روح پرفتوح سردار شهید رئیس‌علی دلواری تقدیم شده است.

نسخه‌ PDF نشریه در سه نسخه‌ تابلوی اعلانات، جهت مطالعه و برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند. برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

کد خبر 380845

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha