همشهری آنلاین: تشکیل معاونت اقتصادی رئیس‌جمهوری و قرارگیری رئیس دفتر سابق روحانی در رأس این معاونت واکنش‌هایی در پی داشت. نهاوندیان در این باره می‌گوید «این معاونت یک تشکیلات اضافی نخواهد بود» و نوبخت گفته است «از پیوستن معاون اقتصادی به دولت اظهار نگرانی نمی‌کنم بلکه خیلی هم خرسندم».

به گزارش ايرنا، محمد نهاوندیان در حاشیه بیست و هشتمین همایش بانکداری اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به اينكه آيا تشکیل معاونت اقتصادی موجب فربه شدن دولت می‌شود، اظهار داشت: هدف این معاونت به هیچ وجه ایجاد تشکیلات اضافی نیست بلکه هدف کمک به هماهنگی هر چه بیشتر سیاست‌های اقتصادی کشور است.

وی افزود: هدف کمک به اجرای وظایف دستگاه‌های مسئول در حوزه خودشان است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور ادامه داد: بین سیاست‌های پولی و مالی باید هماهنگی بیش از گذشته ایجاد شود.

محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه نيز در حاشیه بیست و هشتمین همایش بانکداری اسلامی با استقبال از پیوستن محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهوری به ستاد اقتصادی دولت که زیر نظر رییس جمهوری تشکیل می‌شود، گفت: به هیچ وجه از پیوستن معاون اقتصادی به دولت اظهار نگرانی نمی‌کنم بلکه خیلی هم خرسندم.

سخنگوی دولت درباره حکم نهاوندیان به عنوان معاون اقنتصادی رئیس جمهوری گفت: نهاوندیان در گذشته به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهوری در این جلسات حضور داشت و از این پس با عنوان معاون اقتصادی رئیس جمهوری در جلسات حضور خواهد یافت.

نوبخت درباره اینکه آیا قرار است ساختمان خاصی برای معاونت اقتصادی ایجاد شود، گفت: بالاخره بنا نیست که آقای نهاوندیان صندلی خود را بردارند و یک جایی در میدان پاستور بنشینند. باید ساختمانی داشته باشند و می‌توانند در اجرایی شدن مصوبات ستاد نقش مهمی داشته باشند.

کد خبر 380668

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha