همشهری آنلاین: در هفته دوم بوندس‌لیگا هانوفر، بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند و هامبورگ به دومین پیروزی خود دست یافتند. اشتوتگارت و ولفسبورگ نیز از تیم‌های موفق هفته دوم بودند. دورتموند با توجه به تفاضل گل بهتر صدرنشین جدول است.

Bundesliga
  • اف ث کلن یک - هامبورگ ۳

پیکارهای هفته دوم بوندس‌لیگا، در شامگاه جمعه (۳ شهريور) با دیدار اف ث کلن مقابل هامبورگ آغاز شد. هامبورگی‌ها پس از پیروزی در هفته گذشته، هفته دوم را هم با کامیابی پشت سر گذاشته و با پیروزی ۳ بر یک مقابل میزبان خود، اف ث کلن به خانه بازگشتند.

هامبورگ تا واپسین دقایق بازی دو بر صفر از کلن جلو بود. زورنسون اگر چه توانست با گلزنی برای کلن فاصله را کم کند، اما هوتلبی، مهاجم هامبورگ بلافاصله پاسخ این گل را داد و پیروزی ۳ بر یک هامبورگ را رقم زد.

یک از رویدادهای نادر بوندس‌لیگا، تعویض داور وسط در اواسط نیمه دوم به علت مصدومیت بود. داور جدید چندی پس از ورود دچار اشتباهی بزرگ شد و به یکی از بازیکنان هامبورگ که کارت زرد نگرفته بود، کارت زرد و قرمز نشان داد و او را از میدان اخراج کرد.

  • بوروسیا دورتموند ۲ - هرتا برلین صفر

یکی از حساس‌ترین پیکارهای هفته دوم بوندس‌لیگا مصاف زردپوش‌های بوروسیا دورتموند و هرتا برلین بود. این دیدار که شامگاه شنبه در حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه دورتموند برگزار شد، با پیروزی ۲ بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت. نخستین گل این دیدار در دقیقه ۱۵ توسط پی‌ير امریک اوبامیانگ به ثمر رسید.

انسجام دفاعی پایتخت‌نشین‌های هرتا برلین سبب شد که دورتموند نتواند به طور جدی خطرآفرین شود. علی‌رغم این نوری شاهین از یکی موقعیت‌های دورتموند سود جست و با ضربه‌ای تکنیکی از فاصله ۱۶ متری توپ را برای دومین بار درون دروازه حریف جای داد تا تیمش به دومین پیروزی پیاپی خود دست یابد.

  • وردر برمن صفر - بایرن مونیخ ۲

بایرن مونیخ از همان آغاز فصل جدید بوندس‌لیگا قدم‌های لازم را برای دفاع از عنوان قهرمانی خود برمی‌دارد. سرخ‌پوش‌های بایرن که بعدازظهر شنبه در هفته دوم رقابت‌ها مهمان وردر برمن بودند، توانستند با پیروزی ۲ بر صفر سه امتیاز دیگر کسب کنند. وردر برمن که در هفته گذشته طعم شکست را چشیده بود، تنها تا دقیقه ۷۲ توانست برابر حملات بایرن مونیخ مقاومت کند.

ستاره‌ درخشان میدان روبرت لواندوسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ بود که در دقیقه ۷۲ دروازه وردر برمن را فروریخت و ۳ دقیقه بعد نیز با به ثمر رساندن گل دوم، پیروزی ۲ بر صفر رکورددار قهرمانی بوندس‌لیگا را قطعی ساخت. در حالی که بایرن مونیخ ۶ امتیاز از دو بازی اندوخته است، وردربرمن با دو شکست پیاپی و صفر امتیاز در قعر جدول به سر می‌برد.

  • آینتراخت فرانکفورت صفر - ولفسبورگ یک

ولفسبورگ نیز از دیگر برندگان هفته دوم بوندس‌لیگا بود. "گرگ‌های" ولفسبورگ با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود، آینتراخت فرانکفورت گذشته و سه امتیاز به دست آوردند. آینتراخت از لحاظ مالکیت توپ و شمار حملات بر حریف خود برتر بود، اما نتوانست آن‌طور که باید و شاید خطرآفرین شود و از موقیت‌های خود استفاده کند. گل پیروزی ولفسبورگ در این مصاف در دقیقه ۲۲ توسط دیداوی به ثمر رسید.

  • اشتوتگارت یک - ماینتس صفر

تیم اشتوتگارت که در فصل جدید دوباره به جمع دسته‌اولی‌ها پیوسته است، در دومین دیدار خود میزبان ماینتس بود و در حضور بیش از ۵۳ هزار تماشاگر توانست پیروزی یک بر صفر را جشن بگیرد. گل طلایی اشتوتگارت را هولگر بادشتوبر، مدافع این تیم در دقیقه ۵۳ با ضربه سر به ثمر رساند.

  • بایر لورکوزن ۲ - هوفن‌هایم ۲

بایر لورکوزن در هفته دوم هم نتوانست طعم پیروزی را بچشد. لورکوزنی‌ها که میزبان تیم هوفن‌هایم بودند، پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند. بایر لورکوزن در این مصاف تیم برتر میدان بود و کنترل بازی را در دست داشت، اما هوفن‌هایم کارآیی فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد و علی‌رغم برخورداری از موقعیت‌های نادر توانست ۲ بار دروازه میزبان خود را باز کند و با یک امتیاز به خانه بازگردد.

  • آگسبورگ ۲ - بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۲

یکی از دیدارهای پرهیجان هفته دوم، مصاف تیم‌های آگسبورگ و بوروسیا مونشن‌گلادباخ بود. این پیکار پرتحرک پس از ۹۰ دقیقه با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. آگسبورگی‌ها که تا واپسین لحظات بازی ۲ بر یک از مهمان خود عقب بودند، با تلاش و جنگندگی توانستند به گل تساوی دست یافته و یک امتیاز حفظ کنند. این گل را کوردوآ در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

  • آر. بی. لایپزیگ ۴ - فرایبورگ یک

نخستین دیدار باقیمانده هفته‌ دوم بوندس‌لیگا بعد از ظهر یکشنبه میان تیم‌های آر. بی. لایپزیگ و فرایبورگ برگزار شد. لایپزیگ که فصل جدید را با ناکامی آغاز کرده بود، توانست این بار اقتدار خود را به نمایش بگذارد و مهمان خود را ۴ بر یک شکست دهد.

فرایبورگ تنها در نیمه نخست توانست در برابر حملات لایپزیگ ایستادگی کند. تیم میزبان که در ۶۷ درصد از طول بازی مالکیت توپ را در اختیار داشت، در نیمه دوم بر فشار خود افزود و در استفاده از موقعیت‌های خود موفق عمل کرد. تیمو ورنر، مهاجم ملی‌پوش و جوان لایپزیگ با زدن دو گل یکی از چهره‌های برتر میدان بود.

  • هانوفر یک - شالکه صفر

هانوفر که در فصل جدید بار دیگر به جمع دسته‌اولی‌ها پیوسته است، دومین آزمون خود را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت و دومین پیروزی خود را جشن گرفت. هانوفر در آخرین دیدار باقیمانده هفته دوم بوندس‌لیگا با نتیجه یک بر صفر مهمان خود، شالکه را یک بر صفر شکست داد. گل ‌طلایی هانوفر را در این دیدار جوناتاس، بازیکن برزیلی اين تيم در دقیقه ۶۷ بازی به ثمر رساند.

 

کد خبر 380488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha