مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی نصرالله فتحیان را به عنوان مشاور خود در بهداری رزمی منصوب کرد.

وزیر بهداشت

به گزارش وبدا، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای نصرالله فتحیان

هشت سال دفاع مقدس، صفحه درخشانی در تاریخ ایران اسلامی است که نقطه نورانی و مشعشع آن ایثار و فداکاری‌های نهفته، پنهان وکمتر آشنا در بطن این حادثه عظیم است. مجاهدت‌های شبانه روزی نیروهای پزشکی، بهداری، پرستاران و امدادگران از جمله فداکاری‌های کمتر روایت شده در تاریخ حماسه و ایثار این سرزمین است که اکنون لازم است با بازیابی و بازخوانی این چکامه‌های گرد و غبار گرفته از ایام آنها را چون صفحه‌های نور در منظر و نگاه عموم قرار دهیم.

با عنایت به ضرورت چنین رسالتی بزرگ و مهم و نظر به سوابق درخشان و موثر شما در بهداری دفاع مقدس، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان مشاور اینجانب در بهداری رزمی منصوب می‌نمایم تا با هماهنگی معاونت امور اجتماعی نسبت به موارد ذیل اقدام نمائید:

- ثبت و حفظ آثار بهداری در دوران دفاع مقدس و تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در حوزه سلامت با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مسئول.

- تشکیل کارگروه مشترک بهداری رزمی با حضور کلیه معاونت‌ها و ادارات کل مرتبط با این وزارت و دانشگاه‌های علوم پزشکی و نیروهای مسلح.

- تقویت همکاری فیمابین" موسسه ثبت وحفظ بهداری رزمی دفاع مقدس" با این وزارت و دانشگاه‌های علوم پزشکی.

- برگزاری جشنواره بهداری رزمی و تقدیر از رزمندگان و خانواده های معظم شهداء، همراه با تهیه و تدوین آثار هنری شامل سریال، فیلم سینمایی، مستند با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی مراکز استان جهت ارتقاء روحیه ایثارگری در جامعه پزشکی

موفقیت روز افزون شما را از خداوند حکیم و علیم خواستارم.

کد خبر 380413

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha