همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر توجه به حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: ارائه خدمات سلامت بخشی از حق مردم و حاشیه‌نشینان است.

وزیر بهداشت

به گزارش ایرنا، حسن قاضی زاده هاشمی، در مراسم گشایش پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد با حضور دستیار رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی و استاندار خراسان رضوی افزود:دولت دوازدهم حامی شورای اسلامی و مدیریت شهری کلانشهر مشهد است.

وی اضافه کرد: آستان قدس رضوی و نهادهای مرتبط نیز باید با احترام به رای مردم مدیریت شهری را کمک کنند.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد:آستان قدس خود را مسئول بقعه مبارکه و شریف می داند ولی این آستان نه تنها در مشهد بلکه در کل استان در مسیر حرکت زائران مسئول است.

هاشمی ادامه داد:هرقدر هماهنگی بین دستگاه های مسئول، مدیریت شهری و شورای شهر بیشتر باشد هم افزایی برای خدمت به زائران و مجاوران امام هشتم(ع) بیشتر می شود.

وزیر بهداشت بر توجه به حوزه سلامت در کلانشهر مشهد نیز تاکید و بیان کرد: این شهر گسترش یافته و فضاهای آن نیز به فروش رسیده، درست است که اداره شهر خرج دارد ولی خدمات سلامت نیز بخشی از حق مردم و حاشیه نشینان است.

وی گفت: باید از همه ظرفیتهای مشهد برای اداره آن استفاده کرد. در مشهد اگر مبنا کار باشد کارهای زیادی پیش روست. در مشهد گرفتاریها و عقب ماندگیهای زیادی وجود دارد لذا باید بدون حاشیه سازی و برای خدمت به مردم کار کرد.

هاشمی افزود: کار در شهرداریها به خصوص در مشهد زیر ذره بین است و باید شورای شهر و شهردار حرکت کرده و در حاشیه ها توقف نکنند. در این شهر آنچه باید اتفاق بیافتد این است که چهار سال بعد اقبال مردم به شما بیشتر از آنچه در 29 اردیبشهت امسال اتفاق افتاد، باشد.

شورای اسلامی شهر مشهد در دوره جدید 15 عضو دارد. همچنین این کلانشهر دارای 13 منطقه و 44 ناحیه شهرداری است.شهرداری مشهد با افزون بر 10 هزار کارمند علاوه بر مدیریت و نظارت عالی بر شهرداران مناطق 13 گانه این شهر، هشت معاونت دارد. مشهد به عنوان دومین کلانشهر ایران به افزون بر سه و نیم میلیون نفر جمعیت، سالانه پذیرای 27 میلیون زائر و مسافر از اقصی نقاط ایران و جهان است.

کد خبر 380177

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha