چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سومین و چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان زیر ۱۹ سال جهان به مصاف چین و جمهوری چک رفت و هر دو تیم را مغلوب کرد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران روز دوشنبه (30 مرداد) در سومین مسابقه خود در رقابت‌های جهانی بحرین در سالن شماره دو مجموعه ورزشی ملی منامه به مصاف چین رفت و این تیم را در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 18 و 25 بر 21 شکست داد و صدرنشین گروه چهارم شد.

محمد وکیلی، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در ابتدای این مسابقه از ترکیب مهدی جلوه، امیرحسین توخته، امیرمحمد فلاحت‌خواه، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا یلی و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران فروردین ماه سال جاری در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور میانمار دو بار به مصاف چین رفت و مغلوب این تیم شد و این پیروزی جبرانی برای شکست آن بازی‌ها محسوب می‌شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران فردا (سه شنبه) در چهارمین و آخرین دیدار دور مقدماتی رقابت‌های جهانی به مصاف جمهوری چک رفت و با شکست سه بر صفر این تیم با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 12 و 25 و با کسب چهار پیروزی متوالی و 11 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه چهارم، به مرحله پلی‌آف صعود کرد.

پوریا یلی در این مسابقه با کسب 17 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و مرتضی شریفی نیز با کسب 11 امتیاز رتبه دوم را كسب كرد.

تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان چهارشتبه استراحت دارند و تیم ملی والیبال نوجوانان ایران روز پنجشنبه در مرحله نخست پلی‌آف به مصاف ترکیه می‌رود.

 

کد خبر 380033

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha