همشهری آنلاین: یک عضو فراکسیون امید با بیان اینکه تشکیل هرچه سریعتر دولت نظر مشترک نمایندگان با هر سلیقه سیاسی بود، گفت که بداخلاقی فراکسیونی باعث رای نیاوردن بیطرف شد.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مازنی عضو فراكسيون اميد در ارزیابی از رای نمایندگان به وزرای دولت دوازدهم گفت: تمامی نمایندگان با هر سلیقه سیاسی متفق‌القول معتقد به تشکیل هرچه سریعتر دولت بودند. به خصوص باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید داشتند و به همین خاطر نمایندگان می‌خواستند که دولت هر چه زودتر کارش را آغاز کند.

وی درباره میزان تاثیر نظر فراکسیون ها در رای نمایندگان گفت: به طور کلی رای فراکسیون ها در نظر نمایندگان غالب نبود و نظر شخصی آنها در مقایسه با نظر فراکسیون حکمفرما شد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه تعهد تشکیلاتی و فراکسیونی کمتر در رای وزرا دیده شد، گفت: برخی از نمایندگان با پایبندی بر تعهد سیاسی خود به فراکسیون مربوطه به وزرا رای دادند اما برخی دیگر از نمایندگان رای خود را براساس مسائل قومی و شخصی و خارج از رای فراکسیون ها مطرح کردند.

مازنی ادامه داد: این موضوع بیشتر در مورد آقای بیطرف دیده شد که کار تشکیلاتی منسجم و غیرشفافی صورت گرفت تا او رای نیاورد و ما این را در دقایق آخر متوجه شدیم. به همین دلیل به نظرم بداخلاقی فراکسیونی در رای ندادن به آقای بیطرف اعمال شد. در این بین تلاش نمایندگان استان خوزستان نیز بی‌تاثیر نبود.

 

کد خبر 379797

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha