چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
۰ نفر

پرنس فیلیپ همسر ملکه انگلیس، بعد از دهه‌ها از سمت رسمی خود به‌عنوان همسر ملکه کناره‌گیری کرد و مردم و به‌خصوص رسانه‌ها را از بذله‌گویی‌ها و صحبت‌های طنازانه‌اش محروم کرد.

انگلیس

پرنس فيليپ به بداهه‌گويي‌ها، كلمات عجيب و گهگاه زشت و شوخي‌هاي بامزه‌اش مشهور است و حالا بازنشستگي‌اش از سمت‌هاي رسمي، اين بار با يك شوخي عجيب از روزنامه ديلي تلگراف همراه شده است. اين روزنامه يك شب قبل از اعلام بازنشستگي رسمي، خبري نيمه‌تمام را با تيتر مرگ اين شاهزاده 96ساله منتشر كرد. در تيتر اين گزارش كه خيلي زود از سايت برداشته شد، آمده بود:

« دست نگهداريد دست نگهداريد دست نگهداريد (احتمالا با اين هدف كه خبر اشتباهي روي خروجي قرار نگيرد) دوك ادينبورو (لقب رسمي همسر ملكه)، در سن XX درگذشت.» در ادامه اين خبر، حتي جزئيات تشييع جنازه او هم كه البته طبق سنت مشخص است در كجا و چطور برگزار مي‌شود آمده بود.

اين خبر خيلي در رسانه‌هاي انگليس سر و صدا كرد. روزنامه‌نگارها به‌خصوص آنها كه در رسانه‌هاي آنلاين كار مي‌كنند حتما خيلي از وجود چنين خبري متعجب نخواهند شد؛ چون اين رسم بين بسياري از آنها وجود دارد كه خبري را كه احتمال مي‌دهند به‌زودي به وقوع خواهد پيوست تنظيم مي‌كنند و مي‌نويسند و براي روز مبادا به‌صورت نيمه‌كاره نگه مي‌دارند تا درصورت بروز رويداد، ‌در اسرع وقت و زودتر از بقيه‌رسانه‌ها آن را منتشر كنند. اما چيزي كه عجيب است اين است كه اين خبر چطور در اين روز خاص، روي خروجي سايت اين روزنامه قرار گرفته است.

کد خبر 378237

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha