همشهری آنلاین: سردار دهقان در خصوص حضور خود در کابینه دولت دوازدهم به عنوان وزیر دفاع گفت: در دولت آینده فردی از بدنه وزارت دفاع، وزیر خواهد بود.

به گزارش مهر، سردار حسین دهقان در حاشیه مراسم افتتاح مسجد وزارت دفاع اظهارداشت: برای دولت آینده فردی از بدنه وزارت دفاع برای تصدی مسئولیت این وزارتخانه انتخاب می‌شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: طی این ۴ سال تلاش کردیم به وظیفه‌مان عمل کنیم.

سردار دهقان در ادامه در خصوص ساخت مسجد وزارت دفاع گفت: از دو سال پیش بنا بر بررسی‌هایی که برای احداث مسجد و مرکز فرهنگی مذهبی به عمل آمد، مشخص شد مناسب‌ترین محل برای ساخت مسجد منطقه پاسداران تهران است؛ چرا که کمبود وجود مسجد و مرکزی فرهنگی مذهبی احساس می‌شد.

وی افزود: لذا با تلاشی که صورت گرفت بعد از ۲ سال این مسجد آماده استفاده کارکنان وزارت دفاع و عموم مردم قرار گرفته است که در طراحی آن هم سعی شده علاوه بر سادگی، ابهت و زیبایی، بنابر طرح‌های ایرانی اسلامی باشد.

سردار دهقان گفت: در هزینه‌های احداث این مسجد همه مسئولین و کارکنان وزارت دفاع در حد وسع خود کمک کرده‌اند و مجموعه کارکنان وزارت دفاع به ویژه همکاران ما در بخش فرهنگی، همگی آماده هستند ایثارگرانه برای ترویج شعائر مذهبی و اسلامی تلاش کنند.

کد خبر 378036

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha