دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
۰ نفر

قضات عالی رتبه دادگاه کیفری یک استان تهران ۲ پسرعموی ۱۳ و ۱۷ ساله را که به اتهام دست داشتن در جنایتی مرموز بازداشت شده بودند از اتهام قتل عمدی تبرئه کردند.

روز 22تيرماه سال92 مأموران كلانتري173 امين‌آباد جسد پسر جواني را در جوي آبي در محدوده سه‌راه تقي‌آباد كشف كردند. چند‌ماه بعد مأموران در جريان تحقيقات ميداني توانستند شاهدي را بيابند كه مدعي بود قبل از مرگ مقتول با او صحبت كرده است. او گفت: مقتول در لحظات آخر عمرش در حالي كه به سختي حرف مي‌زد گفت كه در يك عروسي با 2نفر درگير شده و آنها او را زده‌اند.

اظهارات اين مرد از يك سو و منابع اطلاعاتي پليس از سوي ديگر باعث شد كه مدتي بعد 2پسر عمو را كه 13 و 17سال داشتند بازداشت كنند. آنها ادعا مي‌كردند بي‌گناه هستند اما سرانجام پرونده‌شان با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري فرستاده شد. صبح ديروز 2متهم در برابر قضات شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران به دفاع از خود پرداختند.

در اين جلسه كه به رياست قاضي اصغرعبداللهي و با حضور قاضي محمود كيخا برگزار شد ابتدا متهمي كه زمان وقوع قتل 13سال داشت، گفت: من و پسرعمويم شب حادثه از يك مراسم عروسي برمي‌گشتيم كه ناگهان يك موتورسوار ناشناس از كوچه رد شد و ديديم كه يك نفر داخل جوي آب افتاده است. من مي‌خواستم به او كمك كنم اما پسرعمويم گفت دردسر مي‌شود و از آنجا رفتيم.

سپس دومين متهم كه آن زمان 17سال داشت نيز با تأييد حرف‌هاي پسرعمويش گفت: ما وقتي ديديم مردي داخل جوي آّب افتاده فقط مي‌خواستيم كمكش كنيم و در قتل او نقشي نداشتيم. در پايان اين جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند و از آنجا كه هيچ مدرك محكمي عليه 2متهم وجود ندارد به بي‌گناهي آنها رأي دادند.

کد خبر 377995

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha