قضات دادگاه کیفری دایی بازیگر مشهور طنز و ۲ مرد دیگر را که او را ربوده و به زور در کمپ ترک اعتیاد بستری کرده بودند مجرم شناختند و آنها را به تحمل حبس محکوم کردند.

رسيدگي به اين پرونده چندي قبل با شكايت يكي از بازيگران سريال‌هاي طنز آغاز شد. او به مأموران گفت كه چند روز قبل پدر و دايي‌اش با همدستي 2نفر ديگر او را مورد ضرب و شتم قرار داده و ربوده‌اند. او گفت: آنها من را به يك كمپ ترك اعتياد بردند و در آنجا از من در كنار افراد معتاد عكس گرفتند و آبرويم را بردند و در نهايت 85سكه طلا كه به‌عنوان هديه گرفته بودم از من سرقت كردند.

به‌دنبال اين شكايت پدر و دايي اين بازيگر و 2مردي كه در ربودن وي نقش داشتند احضار شدند و با اعترافات آنها پرونده به دادگاه فرستاده شد. متهمان چند روز قبل در شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي حسين اصغرزاده محاكمه شدند. در اين جلسه بازيگر مشهور درحالي‌كه اشك مي‌ريخت بار ديگر آنچه را كه اتفاق افتاده بود شرح داد و گفت كاري كه با او شده به‌كار و زندگي‌اش لطمه وارد كرده است.

سپس متهمان در دفاع از خود گفتند كه چون فكر مي‌كردند اين بازيگر واقعا معتاد است دست به چنين كاري زده‌اند. در نهايت ختم جلسه اعلام شد. قضات دادگاه سرانجام ديروز پس از شور رأي خود را اعلام كردند. از آنجا كه آقاي بازيگر نسبت به پدر خود اعلام گذشت كرده قضات دادگاه وي را تنها به پرداخت 8ميليون تومان جزاي نقدي محكوم كردند اما دايي وي را به تحمل 18‌ماه حبس و هر يك از 2متهم ديگر را نيز به تحمل يك‌سال زندان محكوم كردند.

کد خبر 377742

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha