همشهری آ»لاین: معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گره زدن سپاه به زلف جریان‌های سیاسی را باید از ذهن‌ها دور کرد، زیرا این نهاد بزرگتر از جریان‌های سیاسی بوده و از اصولی ثابت برخوردار است.

رمضان شریف

 

به گزارش ایرنا، سردار رمضان شریف روز دوشنبه در جمع خبرنگاران زنجان افزود: هر وزیر ، دولت و صاحب منصبی که برای پیشرفت، سربلندی، استقلال و خودکفایی کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کند با حمایت سپاه مواجه می شود و این نهاد تاکنون نیز با همه دولت هایی که سرکار آمده اند همکاری داشته است.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران به دور از جریانهای سیاسی محکم پای آرمان ها، استقلال و آزادی کشور و رفع گرفتاری ها و مشکلات مردم ایستاده است.

این مسئول اظهار کرد: سپاه به دنبال رجزخوانی نیست ولی همواره با حضور توانمند خود نشان داده که با اقتدار تمام قادر به تامین امنیت مردم و کشور است و در این مسیر به هیچ وجه از افزایش توان و بنیه دفاعی در حوزه دریایی، زمینی و هوا و فضا، غافل نیست.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران با بیان اینکه ایران به خاطر جغرافیای خاص و وجود کشورهای همسایه، کشور تحریم شدنی نیست، افزود: دشمنان به بهانه های واهی، تحریم ها را برای تقابل و به زانو درآوردن کشورها و تحت فشار قراردادن مردم، جهت دستیابی به اهداف و برنامه های خود وضع می‌کنند.

شریف با بیان اینکه سپاه بدنبال تحقق آرمان های انقلاب که مایه عزت و سربلندی نظام و مردم است ، تاکید کرد: مسئولان نظام به دفعات بر توان و قدرت موشکی ایران که در راستای تامین امنیت کشور طراحی و تولید شده است تاکید کرده اند و در این خصوص اتفاق نظر و تک صدایی در کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: دستیابی به دانش و تکنولوژی در عرصه توانایی موشکی کشور در سایه تلاش و مجاهدت فرزندان این مرز و بوم حاصل شده و سپاه برای تامین امنیت و برخورد با ناامنی های دشمنان شهدای زیادی را تقدیم کرده است.

شریف با تاکید براینکه ملت ایران با کسانی که قصد مقابله با نظام جمهوری اسلامی را دارند هرگر کوتاه نخواهند آمد به عملکرد سران برخی کشورهای عربی اشاره و تصریح کرد: دست صهیونیست ها در پشت صحنه این تحریک ها است و کسانی که راه صدام را ادامه دهند به حتم سرنوشتی چون او خواهند داشت.

وی با بیان اینکه نباید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار گرفت یادآوری کرد: دشمن از طریق جنگ نرم و حربه نفوذ بدنبال ایجاد اختلاف و شکاف است اما ملت ایران با اتکا به فرهنگ غنی دینی همچنان با اقتدار و عزتمندی به پیش می رود.

شریف ادامه داد: همه تلاش دشمن این است که نظام را ناکارآمد جلوه دهد و به ایجاد شکاف و اختلاف دامن بزند که در این راستا باید رسانه ها نقش آفرینی و نقشه دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه امروز تنوع رسانه ها لذت بخش و نیاز است که به نقاط عطف توجه بیشتری داشته باشند ، افزود: سپاه، هموراه اصحاب رسانه را همراه و همگام خود می داند و اعتقاد داریم که دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف از سوی رسانه ها به شکل بهتری انعکاس یابد که این نیز رسالت سنگینی است.

شریف به نقش رسانه ها در تنویر و جهت دهی افکار عمومی اشاره کرد و گفت: رسانه های جهان سلطه همه تلاش خود را بکار می گیرند تا بر ظلم و جنایت های تروریست ها و حامیان آنها، سرپوش بگذارند و اخبار غیر واقعی در اختیار مردم قرار دهند که در این میان لازم است رسانه های آزاد و مستقل این جنایت ها و ظلم ها را بدرستی و به خوبی انعکاس دهند تا ملت ها پی به افکار پلید و نقشه های شوم آنان ببرند.

کد خبر 377956

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha