همشهری آنلاین: هیئت مدیره خانه موسیقی در واکنش به لغو کنسرت‌هایی که طی روزهای اتفاق افتاده، جلسه اضطراری را تشکیل خواهد داد.

خانه موسیقی

به گزارش ایلنا، ظرف چند روز اخیر سه کنسرت ناظری‌ها در قوچان، حامد همایون در یزد و فریدون آسرایی در کرج بنا به دلایل مختلف لغو شده است به همین مناسبت خانه موسیقی قصد دارد این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

در سایت خانه موسیقی درباره جلسه اضطراری که قرار است در خانه موسیقی به همین منظور تشکیل شود، آمده است: "در پی لغو کنسرت‌های متعدد در بخش‌های مختلف موسیقی و در شهرهای یزد و قوچان و...و اعمال فشارهای غیرقانونی، هیئت مدیره خانه موسیقی به منظور بررسی وقایع اخیر و در واکنش به این مسائل جلسه اضطراری تشکیل می‌دهد.

اخیرا یکی از مسئولان ارشاد یزد به‌طور رسمی و علنی اعلام کرد که کنسرت یکی از خواننده‌های پاپ به علت فشار عده‌ای مخالف لغو و به تاریخ دیگری موکول شده است؛ همچنین کنسرت شاهنامه‌خوانی هنرمند پیشکسوت شهرام ناظری در قوچان به علل موهوم لغو و علی رغم داشتن مجوز و هماهنگی‌های لازم با اداره ارشاد استان از برگزاری آن ممانعت به عمل آمده است.

بر این اساس و به منظور احقاق حقوق هنرمندان و اعتراض رسمی به برخی بی‌قانونی‌ها‌، هیئت مدیره خانه موسیقی تصمیم به برگزاری جلسه اضطراری گرفت.

باتوجه به تعطیلات مرداد ماه خانه موسیقی این تصمیم اتخاذ شده و به زودی بیانیه خانه موسیقی در این زمینه اعلام خواهد شد."

کد خبر 377701

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha