بیمار روانی که با چاقو به زنان در خیابان‌های اصفهان حمله کرده بود، پس از مجروح کردن سطحی ۴ زن به دام پلیس افتاد.

سرهنگ حسين‌حسين‌زاده، جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان در گفت‌وگو با همشهري گفت: صبح دوشنبه مأموران پليس در جريان حمله مردي جوان به يك زن در يكي از خيابان‌هاي اصفهان قرار گرفتند. در تحقيقات مشخص شد كه مرد جوان با چاقويي كه در دست داشته به اين زن حمله و او را به‌صورت سطحي مجروح كرده است.

جراحت زن جوان به‌گونه‌اي بود كه سرپايي درمان شد و از همان زمان تحقيقات مأموران براي دستگيري مهاجم كليد خورد. دقايقي بعد به پليس خبر رسيد كه زن ديگري نيز هدف حمله اين مهاجم قرار گرفته است. در مدت كوتاهي گزارش حمله به سومين و چهارمين زن نيز به پليس مخابره شد و تيمي از مأموران كلانتري 18اصفهان بررسي‌هاي گسترده براي شناسايي و دستگيري متهم را شروع كردند. آنها با حضور در محل‌هاي حادثه به بررسي فيلم‌هاي ضبط شده در دوربين‌هاي مداربسته پرداختند.

هنگام بازبيني فيلم‌ها يكي از مأموران متهم را شناخت و معلوم شد كه او پيش از اين نيز سابقه درگيري داشته و به‌خاطر رنج بردن از بيماري رواني بارها با اعضاي خانواده‌اش يا همسايه‌ها درگير شده است. با شناسايي هويت مرد مهاجم تحقيقات وارد مرحله‌اي تازه شد و مأموران موفق شدند با اطلاعاتي كه از وي به‌دست آورده بودند، در كمتر از يك ساعت او را درحالي‌كه با شلوارك در يكي از خيابان‌ها پرسه مي‌زد دستگير كنند.

به گفته جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان، متهم از ساعت 10:30تا 11:20به 4زن در اصفهان حمله و سعي كرد با چاقو آنها را مجروح كند كه خوشبختانه جراحت هيچ‌ يك از قربانيان عميق نبود و تمامي آنها سرپايي درمان شدند. سرهنگ حسين‌زاده گفت: متهم كه جواني 35ساله است به‌تازگي از بيمارستان رواني مرخص شده بود كه خوشبختانه پيش از اينكه اقدامات او باعث وقوع فاجعه شود، دستگير شد و هم‌اكنون در يكي از مراكز رسيدگي به بيماران رواني نگهداري مي‌شود.

کد خبر 376660

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha