مردی که در ایستگاه متروی شهر ری با چاقو به چند نفر از شهروندان حمله کرده بود، پس از آنکه حاضر نشد خود را تسلیم کند به ضرب گلوله پلیس جان باخت.

حوادث

اين حادثه صبح ديروز اتفاق افتاد و براي دقايقي باعث ايجاد اختلال و تشنج در ايستگاه متروي شهر ري شد. سيد هدايت الله اجمالي فرماندار‌ شهر ری در مورد آنچه رخ داده، گفت: در جريان اين حادثه ابتدا فردي از اراذل و اوباش در مترو اقدام به رفتار ناشايست مي‌كند كه يك روحاني از باب‌ امر به معروف به وي تذكر مي‌دهد اما ضارب با چاقو وي را مجروح مي‌كند. سپس مأموران پليس وارد عمل شدند و از ضارب خواستند خود را تسليم كند اما او مقاومت کرد و مأموران به سوي وي تيراندازي كردند.

وي ادامه داد: در اين حادثه یکی از شهروندان برای دفاع از روحانی وارد صحنه شد که دست او نيز آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد.اما پليس جزئيات بيشتري را از اين حادثه منتشر كرد و از مصدومیت 4 شهروند و یک پلیس در این حادثه خبر داد. در اطلاعيه مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آمده است:

به دنبال درگيري مردي با سلاح سرد با مردم، مأموران پلیس ضمن خارج کردن شهروندان از محل، اقدامات خود برای دستگیری و کنترل این فرد را آغاز کردند. فرد مهاجم با سلاح سرد به 4نفر از شهروندان حمله کرده و آنها را زخمی کرده بود و پس از آن به یکی از مأموران که قصد مهار کردن وی را داشت با سلاح سرد حمله و او را نيز زخمی کرد.

پس از آنکه این فرد به دستورات پلیس توجهی نکرد، مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح ابتدا چند تیر هوایی شلیک کرده و سپس به پای فرد مهاجم كه حدود 40 سال داشت، شلیک کردند و او در راه انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
ازسوي ديگر ذوالفقار حسینی، دادستان ری گفت: تیراندازی پلیس به فرد ضارب در جهت دستگیری وی بوده و پس از حادثه کوچک‌ترین مشکل امنیتی در مترو وجود ندارد.

اما اين حادثه باعث ايجاد اختلال در حركت مترو و تشنج در ايستگاه شهر ري شد. احسان مقدم، مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو در اين باره گفت: در جريان اين حادثه توقفي چنددقیقه‌ای برای امنیت جان مسافران در حرکت قطارها ايجاد شد اما در ادامه، مسافرگیری در ایستگاه متروی شهر ری از سر گرفته شد.

در همين حال مهر گزارش داد كه پزشکان معالج روحانی‌حادثه دیده در متروي شهر ری اعلام کردند که عمل جراحی روی وی با موفقیت انجام شده است. این روحانی که امام جماعت مسجد محله دیلمان از محلات ری است از ناحیه صورت، گردن و پشت توسط ضربه سلاح سرد مرد مهاجم، مجروح شده است.

کد خبر 376266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha