همشهری آنلاین: کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، از شناسایی پیکر پاک و نورانی ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس استان اصفهان خبر داد.

شهید

به گزارش روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، اسامی و مشخصات این شهدا بدین شرح اعلام شده است.

شهید محمد تقی ملک احمدی، فرزند احمد علی، متولد 1339، اعزامی از استان اصفهان که در سال 1361به جنگ اعزام و در عملیات محرم؛ منطقه عملیاتی عین خوش به شهادت رسیده است.

شهید منوچهر برزگر فرجی، فرزند موسی، متولد 1346، اعزامی از استان اصفهان که در سال 1363به جنگ اعزام و در عملیات بدر؛ منطقه عملیاتی شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

شهید محمود عبدالهی، فرزند مصیب، متولد 1343، اعزامی از استان اصفهان که در سال 1362 به جنگ اعزام در عملیات والفجر1؛ منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیده است.

شهید رسول محمدی فشارکی، فرزند حسین، متولد 1339، اعزامی از استان اصفهان که در سال 1362 به جنگ اعزام و در عملیات والفجر1؛ منطقه عملیاتی شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

شهید مصطفی اورکی شیرانی، فرزند رمضان، متولد 1342، اعزامی از استان اصفهان که در سال 1363 به جنگ اعزام و در عملیات بدر؛ منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسیده است.

شهید صفا حیدرماه، فرزند حسن، متولد 1344، اعزامی از استان اصفهان که در سال 1361 به جنگ اعزام و در عملیات رمضان؛ منطقه عملیاتی شرق بصره به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

شهید محمد علی کریمی درچه، فرزند عباس، متولد 1344، اعزامی از استان اصفهان که در سال 1361 به جنگ اعزام و در عملیات محرم ؛ منطقه عملیاتی عین خوش(شرهانی) به شهادت رسیده است.

شهید محسن یادگاری، فرزند علی، متولد 1342، اعزامی از استان اصفهان که در سال 1363 به جنگ اعزام و در عملیات بدر؛ منطقه عملیاتی شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

شهید مهدی صابری خودانی، فرزند باقر، متولد 1348، اعزامی از استان اصفهان می باشد که در سال 1365 به جنگ اعزام و در عملیات کربلای4؛ منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیده است.

شهیدعلیرضا نکونام، فرزند محمد اسماعیل، متولد 1346، اعزامی از استان اصفهان که در سال 1365 به جنگ اعزام و در عملیات کربلای 4؛ منطقه عملیاتی ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح همچنین اعلام کرد؛ اسامی شهدای شناسایی شده پس از اعلام به خانواده های شهدای گرانقدر متعاقبا از طریق این کمیته اعلام خواهد شد.

کد خبر 376488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha