همشهری آنلاین: رقابت‌های اسکواش قهرمانی دختران و پسران کشور رده‌های سنی کمتر از ۱۷ و ۱۹ سال به میزبانی شیراز و و یزد با معرفی قهرمان ایران پایان یافت.

Stili-Nayyeri

به گزارش روابط عمومي فدراسيون اسكواش، در پايان اين مسابقات در رده سني کمتر از ۱۷ سال هليا استيلي از تهران مقام نخست این رده را به خود اختصاص داد و ناهيد رضوي از فارس و محدثه حاجبي از کيش مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در رده سني کمتر از ۱۹ سال که مهم‌ترین رده قهرمانی کشور می‌باشد و برنده کاپ قهرمانی دریافت می‌کند، آيلي نيري از تهران قهرمان قهرمانان شد و فاطمه خبري و نجمه بوشهري‌زاده، هر دو از يزد مقام سوم مشترک را کسب کردند.

همچنين رقابت‌هاي قهرماني کشور در رده سني کمتر از 17 سال پسران با قهرماني عليرضا رضايي از جزيره کيش در يزد به پايان رسيد و سپهر اعتماد اعتمادپور از استان مرکزي نفر دوم شد و مهران صادقيان ندوشن از يزد و عليرضا سعادت از اصفهان مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

در همين رقابت‌ها در کمتر از 19 سال ايران که مهم‌ترين رده قهرمانی کشور و دانش آموزان ايران است، عليرضا شاملي از جزيره کيش مقام نخست و کاپ قهرماني را دريافت کرد، نفر دوم محمدخاني از استان يزد شد و نفرات سوم مشترک محمد فلاح از استان يزد و مجتبي کفيلي از جزيره کيش شدند.

اسکواش پسران

 

کد خبر 376338

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha