مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۱
۰ نفر

مشاور فرهنگی باغ کتاب از تخفیف ۷۵ درصدی مجموعه‌های علوم تا پایان تیر خبر داد. مجموعه باغ کتاب واقع در بزرگراه شهید حقانی، هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲ به شهروندان خدمات می‌دهد.

باغ کتاب تهران

فرشاد شهيد‌زاده درخصوص برنامه‌هاي باغ كتاب درباره مجموعه علوم كودك و نوجوان باغ كتاب تصريح كرد: اين مجموعه‌ها تا پايان تير با 75درصد تخفيف خدمات‌دهي مي‌كنند. مشاور فرهنگي باغ كتاب استفاده از مجموعه علم كودك را از ساعت 10:30 تا 20 اعلام كرد و افزود: باغ علم كودك در نوبت صبح هر يك‌ساعت يك‌بار و تا ساعت 13:30 و بعدازظهر از ساعت17 هر يك‌ساعت يك‌بار به‌صورت جمعي خدمات مي‌دهد. شهيدزاده ادامه داد:

مجموعه‌هاي علم كودك و نوجوان هر روز پذيراي هزار نفر هستند و هر دو مجموعه تا پايان تير به تمام سنين خدمات مي‌دهند. به گفته مشاور فرهنگي باغ كتاب فروشگاه‌هاي كتاب كودك، نوجوان و بزرگسال و استفاده از طبقه همكف رايگان است. وي تصريح كرد: شهروندان با حضور در طبقه اول مي‌توانند در كلاس‌هاي روباتيك ترميك و فشرده ثبت‌نام كنند.

  • باغ كتاب سرمايه‌گذاري ماندگار براي كل كشور

رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر تهران، افتتاح باغ كتاب تهران را يكي از كم‌نظيرترين پروژه‌هاي فرهنگي كشور و منطقه مي‌داند.

وي ضمن تقدير از شهرداري تهران بابت احداث پروژه عظيم باغ كتاب تهران افزود: معتقدم هزينه براي ساخت اين پروژه در واقع سرمايه‌گذاري ماندگار نه براي تهران كه براي تمامي كشور است. به گفته عبدالمقيم ناصحي، شهرداري تهران بنا بر نظر و بيانات مقام معظم رهبري تمام تلاش خود را كرد تا اراضي عباس‌آباد را به فعاليت‌هاي اجتماعي و فرهنگي اختصاص دهد و به‌طور حتم بهره‌برداري از پروژه عظيم باغ كتاب تهران در همين مسير اتفاق افتاد.

وي با بيان اينكه باغ كتاب مجموعه‌اي بسيار ارزشمند و قابل‌قبول از لحاظ استانداردهاي جهاني است، افزود: پروژه مذكور در زميني بالغ بر ۱۱۰هزار مترمربع است كه ۶۵ هزار مترمربع آن به ساختمان نمايشگاهي، تالارهاي همايش و اداري اختصاص يافته است. ناصحي يكي از اقدامات عملي شهرداري تهران را تبديل شهرداري از سازمان خدماتي به نهادي اجتماعي دانست كه با اتمام پروژه باغ كتاب به سرانجام رسيد. وي از راه‌اندازي 400كتابخانه در تهران طي 12سال اخير سخن گفت و افزود:

توجه به دغدغه‌هاي فرهنگي از بارزترين ويژگي‌هاي اين دوره از مديريت شهري است. شهرداري تهران بيشتر ساختمان‌ها اراضي عباس‌آباد را به موضوعات فرهنگي اختصاص داد چون توجه به زيرساخت‌هاي فرهنگي مي‌تواند يكي از بهترين راه‌ها براي مقابله با هر نوع ناهنجاري اجتماعي باشد.

کد خبر 376042

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha