همشهری آنلاین: معاون عملیات یگان‌های ویژه نیروی انتظامی از اتخاذ تمهیدات لازم به منظور تامین امنیت و تسهیل تردد زوار اربعین حسینی(ع) خبرداد و گفت: هماهنگی‌های لازم با دستگاه های ذیربط در این راستا انجام شده است.

 محمد کرمی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد کرمی در بازدید از پایانه مرزی و جلسه زیرساخت‌های اربعین در مهران، افزود: به حول و قوه الهی از چند ماه پیش، تدابیر و اقدامات لازم برای امنیت و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) پیش بینی شده و یگان ویژه با تمام قدرت از توان خود در این راستا استفاده می‌کند.

وی افزود: تمامی دستگاه‌ها از تمام ظرفیت‌های خود در کنار یگان ویژه برای خدمات‌ رسانی به زائران اربعین استفاده خواهند کرد که هماهنگی های لازم با سایر نهادها و اداره های ذیربط انجام شده تا خدمات‌دهی به زوار حسینی به صورت مناسب انجام شود.

سرهنگ کرمی با تأکید بر آمادگی یگان ویژه برای تامین امنیت مراسم اربعین حسینی(ع) و تسهیل تردد زوار، گفت: مصمم هستیم با همراهی و همکاری سایر نهادها و ارگان ها بهترین و بیشترین خدمات را امسال به زائران ارائه کنیم.

این مقام انتظامی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل پروژه های مربوط به زیرساخت ها در استان ایلام به ویژه پروژه های راه سازی در مسیر ایلام به مهران، تردد زائران در اربعین حسینی با کمترین مشکل انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: یگان ویژه همزمان با حضور زائران اربعین حسینی(ع) در مهران با تمام توان و با آمادگی کامل و تجربه ای که از سال های گذشته در این ماموریت دارد ،با روحیه جهادی و علاقه مندی کامل با همه امکانات در امر تسهیل تردد و تامین امنیت کامل زوار خدمت رسانی می‌کند.

کرمی با اشاره به پیش بینی افزایش تعداد زائران در اربعین امسال، تصریح کرد: باید با توجه به زمان باقی مانده تمام دستگاه ها نواقص و کمبودها را احصاء و در رفع آن ها اقدام کنند.

کد خبر 375506

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha