همشهری آنلاین: معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تاکید کرد: اقدامات گسترده نیروهای امنیتی در تعقیب تروریست‌ها در ۴۸ ساعت گذشته انجام شده که تاکنون تعداد قابل توجهی از این افراد دستگیر و مقادیر زیادی همچون جلیقه و سلاح به دست آمده است.

ذوالفقاری

حسین ذوالفقاری در گفت وگو با ایرنا درباره حوادث تروریستی روز چهارشنبه تهران گفت: از همان لحظات اول نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی وارد صحنه شدند و پیگیری ها آغاز شد.

وی افزود: تاکنون اقدامات زیادی در این راستا در داخل و خارج کشور انجام شده است. کسانی که تیم تروریستی را هدایت و پشتیبانی کردند و هر کدام به شکلی کمک هایی را به اقدامات تروریستی داشتند به سرعت توسط نیروهای اطلاعاتی کشور شناسایی شدند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ادامه داد: در طول 48 ساعت گذشته کار تعقیب این افراد بی وقفه شروع شد؛ تاکنون تعداد قابل توجهی از این افراد دستگیر و مقادیر زیادی همچون جلیقه و سلاح به دست آمده که عزیزان در وزارت اطلاعات گزارش کامل را در این راستا خواهند داد.

وی با اشاره به این که برنامه ها و طرح های زیادی در دستور کار برای مصون سازی قرار دارد گفت: شورای امنیت کشور طرح ها و برنامه هایی را برای برخی از مناطق کشور که ضرورت بیشتر دارد در دستور کار قرار داده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ادامه داد: گرچه همه می دانند ایران از نظر زمان و اقدام در مقابله با ترویسم در منطقه پیشگام است ولی در راستای تحقق مبارزه همه جانبه با تروریسم اقدامات جدی تر و همه جانبه تری را در دستور کار داریم.

ذوالفقاری ادامه داد: یکی از موضوعاتی که با توجه به نوع اقدامات تروریستی در منطقه ضروری است تدوین و تصویب قانون ویژه مبارزه با تروریسم در کشور است.

وی گفت: تصویب این قانون، بخشی از اقداماتی است که باید در تکمیل طرح های مبارزه با تروریسم صورت گیرد.

کد خبر 372595

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha