شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل شیلات استان بوشهر از آغاز طرح «دریابس» در آب‌های استان خبر داد و گفت: از امروز صید آبزیان در خلیج فارس در محدوده آب‌های استان بوشهر ممنوع است.

آغاز “دریابس” در استان بوشهر

به گزارش مهر، عباسعلی زنده‌بودی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امروز طرح دریابس در استان بوشهر آغاز شده است و به همین دلیل از امروز صید و صیادی در خلیج فارس در محدوده آب‌های استان ممنوع است.

وی از آغاز فعالیت گشت‌های تحقیقاتی پژوهشکده میگو در خلیج فارس خبر داد و اضافه کرد: زمان آغاز صید میگو در خلیج فارس بر اساس نتایج تحقیق این گشت‌ها تعیین می‌شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر ادامه داد: از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح دریابس می‌توان به مدیریت ذخیره آبزیان در آب‌های ساحلی استان بوشهر اشاره کرد.

وی با اشاره به این که در زمان اجرای این طرح هیچ صیادی با هیچ وسیله صیدی و در هیچ نقطه‌ای در استان بوشهر اجازه صید آبزیان ندارد، خاطرنشان کرد: این طرح تا زمان آغاز صید میگو در آب‌های استان ادامه دارد.

زنده‌بودی با بیان این که دریابس حداکثر یک ماه طول خواهد کشید، افزود: نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان در این راستا بازرسی‌های لازم را خواهند داشت و با عرضه‌کنندگان میگوی تازه در این ایام برخورد خواهد شد.

زمان آغاز صید میگو در استان بوشهر نیمه نخست مردادماه خواهد بود.

کد خبر 375467

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha